وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

یک هفته مهم در پیش رو دارم

1- هفته قبل خانم مشاور به من ایمیل زده بود  و گفت که یک موقعیت شغلی خیلی خوب داریم و همون لحظه به یاد تو افتادم، قراره هفته دیگه امتحان آنلاین بگیریم هستی؟ اولش در جواب نوشتم بله هستم. اما بعدا که موقعیت کاری و درسی ام رو دیدیم بهش ایمیل زدم که اگر میشه سه هفته عقب بندازنش! (مگه میشه من ناز کنم؟ خب اونها میرن یکی دیگه رو انتخاب میکنن) چون هم کار تمام وقت دارم و هم تمام وقت دارم درس میخونم. حتی صبحها که از خواب بیدار میشم وقت مسواک زدن رو هم ندارم. هنوز جواب ایمیلم رو نداده ولی احتمال زیاد بهم میگه نه آقا مگه خونه خاله است که الان حسش نیست اما به نظر من خوب شد که همین الان گفتم که چرا نمیتونم و شاید موقعیت منو درک کنه. سه هفته دیگه کلاسم تموم میشه و اونوقت حداقل وقت آزاد دارم که تمرین کنم برای امتحان 


2- کلی قبض پرداخت نشده دارم که هفته قبلی بابت تک تک شون باهاشون بحث کردم و دلیل آوردم و بالاخره این هفته باید همه شون رو پرداخت کنم 


3- باید ریجستریشن ماشین رو تمدید کنم! در قدم اول باید معاینه فنی اش کنم و بعدش عوارض سالانه رو پرداخت کنم. همین هفته! یک سالش تموم شد.  بیمه ماشین خیلی دردسر ساز شده. حدود 300 دلار اضافه تر میخواند اگر بخوام چند آپشن دیگه بهشون اضافه کنم. به نظرم باید دنبال یک بیمه دیگه باشم 


4- این هفته بالاخره معلوم میشه که من میتونم برای این درس دوام بیارم یا نه! امتحان هفته قبل خیلی خیلی استرس داشتم. خدا کنه این هفته اینطوری نشه اگه امتحان رو خوب یا حداقل قابل قبول تموم کنم احتمالا تا آخر این ترم این درس رو ادامه میدم! (این آخرین درسم در کالج خواهد بود!)


5- وزنم ! رفته بالا! اونم با نرخ تصاعدی بالا همین طوری داره میره بالا. این هفته باید تغییرات کمی جدی تری بعمل بیارم. من این روزها به طور متوسط 14 ساعت پشت صندلی نشستم! خیلی خیلی تحرکم کم شده. به همه اینها درد گردن و کمر رو هم اضافه کنید


6- من این موها رو چطوری کوتاه کنم! یه بار یک ماه پیش این کار کردم. صد رحمت به رحمت کاسه ای! مشکل موهای پشت سرم هست! حتما باید این هفته موها کوتاه تر بشه! 


7-  امروز در فروشگاه یک کراوات طلایی رنگ دیدم و خریدمش! خیلی ازش خوشم اومد. این هفته لازم میشه دیگه!!!! 


8- هفته بعد هم یک قرار ملاقات اپلیکیشنی دارم. هر چند مهم نیست و زود نتیجه نخواهد داد اما یک قدم اول مهم هست! 


9-(این یکی ربطی به کارهای این هفته نداره فقط فکرش به سرم زده)  من الان اگر 50 هزار تا میداشتم، قسط باقیمانده این خونه رو میدادم چقدر راحت میشدم. خدایا! با این سبک زندگی ای که دارم تا سه سال دیگه هم این پول (اضافه) رو نمیتونم جور کنم. در حالیکه پسره میگفت هفته قبل تو یکی از کارهاش و سفارشهاش 5 هزار تا کاسب شده بوده. ملت در میارن ما هم در میاریم و دلمون خوشه به خدا!  خدایا یه تغییر درست و حسابی بیار. با ریاضت اقتصادی و نمیدونم لامپ رو خاموش کن و کمتر گاز بده و اون یکی ارزونتره کار درست نمیشه! باید منبع درآمد درست باشه! والا  

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 10:35

سلام
۱_ کار نکو و پسندیده ایی کردی ولی اگر قبول نکردند هفته بعد را از دست نده ... البته که فقط یک توصیه دوستانه است
۲_
۳_هر چقدر برای بیمه و اپشن هاش هزینه کنی ضرر نکردی ... البته که فقط تجربه من اینو میگه
۴_ مطمئنم دوام میارید ، منتها شیرینی فراموش نشه
۵_ وزن دردسر بیشتر آدمهاست ، اما نشستن مداوم روی صندلی بسیار بسیار آسیب زا است
۶_به راحتی و مانند دفعه پیش کوتاه کنید..‌ شما می توانید
۷_به به مبارکه. یعنی این هفته چه خبره منم دعوت کنید عروسی
۸ و ۹_ موفقیت ها هرگز به یک باره به وجود نمی ایند. انشالله یک روز داستان درامدهای چند صد و چند میلیون دلاری تان اینجا بنویسید.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد