وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

اسباب کشی - اتحادیه - پسردایی

چقدر اتفاقها افتاد این چند روز! چقدر من هم الکی سرم شلوغه! 

فردا قراره بعد از چند سال دوباره یک کامیون کرایه ای از یوهال رو رانندگی کنم! قراره برای اسباب کشی یکی از دوستان کمک کنم چون خودش میترسید بنا شد که من کمکش کنم تا کامیون رو که اینقدرها هم بزرگ نیست رو برونم. 

داریم روی مجوز ایجاد یک اتحادیه کار میکنیم تا بتونیم مراسم ها و گردهمایی هایی رو که داریم منظم تر و در چارچوب تر انجام بدیم. خیلی ها فقط بخاطر رودربایستی اش دارند با ما همکاری میکنند و دلی نیستند تو این قضیه. در قدم اول لیست تعداد خانواده هایی که میخواهیم در این اتحادیه باشیم رو میگیرم. تنها شهر ما حدود 150 تا خانواده هستند و ما باید این اتحادیه رو تشکیل بدیم. 

بعد از قضیه پسر دایی، شوک روانی بدی به من وارد شد اصلا خیلی شخصیتی عوض شدم خیلی بی حوصله شدم اما بد اخلاقی ام کمتر شده بیشتر بیحال و بیحوصله شدم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاضله چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 10:48 http://1000-va2harf.blogsky.com

اتحادیه چی هست؟
موفق باشی

اتحادیه بیشتر برای برگزاری مراسمات مذهبی و اجتماعی خودمان هست تو کشور غریب

فاضله جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 21:20 http://1000-va2harf.blogsky.com

حداقل بیشتر توضیح میدادی که

مریم سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 20:21

بنویس رضا
دلم تنگ شده برای نوشته هات

چشم

Baran شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 08:12

خدا پشت و پناه و یار و یاورت باشه همیشه

ممنون مادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد