وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

برگشتم

بالاخره برگشتم. 

حالا چند تا چالش واقعاً جدی برای من: 

1- با این اضافه وزن و اینکه هی هر روز بیشتر و بیشتر میشه چه کنم؟ این یک ماه گذشته کلاَ در موقعیتی بودم که همش خوردن و کم تحرکی بود. الان وزن رفته بالا! و یه جوری هم لجام گسیخته داره میره بالا

2- هنوز بلاتکلیف بلاتکلیف ام با خودم! چه کنم چه نکنم. 

3- برگشتم روی مود تماشای فیلم و چک کردن موبایل! شاید در شبانه روز 10 ساعت موبایل دستم باشه


و در آخر گاهی از اینکه برخورد بدی با دیگران داشتم ناراحت میشم اما با خودم فکر میکنم باید گفتنی را گفت و انجام دادنی ها را باید انجام داد دیر یا زود داره اما چه بهتر ه این زودتر باشه! 


نیستم

یه مدتی نیستم بابت کارهایی که این روزها دارم! ولی زود برمیگردم