وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

درد دل

شاید تا حالا حداقل با مردمان بیست یا سی تا کشور صحبت داشتم. گاهی باهاشون همکار، گاهی همکلاس، گاهی همسایه، گاهی رفیق.

ولی میخوام اینو بگم که من تو زندگی ام تعداد خیلی اندکی رفیقهای ایرانی دارم که اگر بخاطر اونها نبود شاید از ایرانی ها بشدت متنفر میشدم.  

شاید اگر معیار مرز و بومی باشد عاشق ایران و مخصوصا شیراز که بدنیا اومدم هستم ولی هیچ وقت این فرهنگ لمپنی و قلدربازی و تحقیر تو کتم نرفته که چقدر هم رایجه اینجا. از اون برعن داز بدبختش که با لمپنی و لودگی یه بسیجی بدبخت رو میکشه و مثل خنگ ها حاضره وطنش رو بفروشه یا از اون ارزشی احمقی که جاهلانه آتش به اختیاره و با یه باتوم و دو تا پست و مقام فکر میکنه خبریه. همشون حق بجانب همشون زرنگ کوچه خلوت همشون اهل های و هوی و فریاد.

امروز  در یکی از گروههای تلگرامی یکی رو دیدم که مردمان کشورم رو فحش میداد و دیگه طاقت نیوردم و جوابش رو دادم. گروهی که همه ادعای باکلاسی و با شخصیتی میکردند همه یک دم شروع به تهدید و فحش دادن به من و کشورم کردند. 

من خداییش گاهی بیخود و الکی به این مردمان و کشورش دل میبندم. یعنی واقعا امام زمان به این کشور نظر داره؟ اینا که غریب کش اند به امام رضاش رحم نکردند.

اینو اینجا مینوسم و میدونم ممکنه خیلی ها جوابهای تکراری بدند ولی حاضرم بشنوم ببینم کسی حرف حسابی داره یا نه. یکی بیاد و منو قناعت بده. 

انگار ته دل هر ایرانی یه فحش و نفرت به مردم کشورم هست چه براندازش چه ارزشی اش.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 08:34

سلام رضا
اونروز که نوشتی کاش من هموطن ت بودم خیلی فکر کردم که چرا اینطوری نوشته، بعد این پست را دیدم و فهمیدم اگر من هموطن تو بودم ، تو خیلی راحت تر به ایرانی ها فحش میدادی
احتمالا توی این سالها دیدی همه جا آدم خوب و بد هست ، بین ایرانیها هم می شه ادم های درستی پیدا کرد اما در کل یک خودبرتربینی بیخود و مسخره ایی دارند که البته وقتی در برابر موبلوندها و اروپایی ها قرار میگیرند برعکس میشه و تبدیل میشه به یک خود کم تر بینی . به نظرم باهاشون بحث نکن، همون ضرب المثلی که میگه:با خوک کشتی نگیر، اخرش اون لذت میبره و تو گلی میشی یا اینکه: اگر به قورباغه بها بدهی فیل نمی‌شود، تو پشه می‌شوی

ممنون سعی میکنم‌ بکار ببرم

ننه حاج رضا جمعه 7 مهر 1402 ساعت 10:36

من به عنوان یک نفر ایرانی.گیلانی_رشتیِ مشتی_والبته تا حدودی بیشتر_خون کُوردیِ توی رگ هام_از شما بابت همه ی نامهربانی های کشور و ملت م _ عذر خواهی می کنم.لطفا به بزرگواری خودتون.برما ببخشایید.حاج رضا خان.
می دونی؟همین هم میهنان عزیز.هم وطن های خودشون ام.به باد فهش و تمسخر و...پس لطفا عصبانی نباش...متاسف باش.منم متاسف و شرمنده و عذرخواه
به قول استاد صالحی:چقدر خوب است /که ما هم یاد بگیریم
گاه برای ناآشناترین اهل هر کجا حتی
خواب نور و سلام و بوسه ببینیم...

ماشالله نصف ایران شمایید ننه. ممنون بابت حرفهای شیرینتان

مریم چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 13:42

هیچ

کاش بیشتر میگفتی

مریم و سعید. سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 12:02 http://Saghf.blogsky.com

ایران.......

یک کلمه و کلی حرف ناگفته !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد