وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

بازگشت حاج رضا به مدارس

بعد از مدتها کلاسهای کالجم شروع شد. اوایل اینقدر اشتیاق داشتم که کلاسها شروع میشه اما همین که سایت رو باز کردم و تمرینها رو دیدم بی اختیار خوابم گرفت!

خدایا این که خیلی سخته


اما از اون طرف امراض محترم هم سلام میرسونند! این یکی رو همه میگند خیلی درد خواهد داشت اما من هنوز در مرحله سوت زدنش هستم


جدیدا به این نکته پی بردم که این وبلاگ خواننده چراغ خاموش هم داره! بابا بیا بیرون یه دست تکون بده


وصف حال این روزهای من شنیدنی و دیدنی است!

یک نکته کنکوری بسیار مهم

هیچ وقت سعی نکنید مخ دختر هایی رو که تو داروخانه ای که همیشه ازشون دارو میخرید رو بزنید.

دیگه اونها میدونند چه مرضتونه قشنگ به روتون میارند!



م

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

از هیتلر پرسیدند

چرا از میان جنگ و عشق ٬

جنگ رابرگزیدی ؟


پاسخ داد :


درجنگ

یا زنده می مانی یا می میری !


اما در عشق

روزی هزار بارمی میری و زنده می شوی

شانس عشقی ما!

یه چیزی در مورد شانس من درباره عشق دیگه حتمی هست.

یا طوریه که عاشق شدنم در اون مورد اصلا غیر ممکنه و با هیچ منطقی جور در نمیاد که بهش میرسم.

و یا خیلی دیر متوجه میشم و دیگه کار از کار گذشته


و یا کلا از اساس همه چی سر کاری بوده!‌


کار خدا

من همیشه به خیلی ها سرنوشتم رو گفتم و همیشه به خیلی ها این نکته رو گوشزد کردم که اگر اتفاقی در زندگی افتاده و یا در حال رخ دادن هست که باب میل تو نیست و یا فکر میکنی که خیلی بد هست و به خاطر اون از زمین و زمان و مخصوصا از خدا شکایت داری همیشه صبر داشته باش چون تو هنوز چیزی از حکمتش نمیدونی.

شاید بارها برام پیش اومده که مشکلی داشتم که بابتش به شدت ناراحت و افسرده بودم اما بعد از مدتی فهمیدم که چقدر شرایط به نفعم بوده.


حداقل در زندگی من که خیلی رخ داده این موارد که مثلاْ از کار بیکار شدم و یا اون چیز و اون کسی رو که میخواستم بهش نرسیدم اما بعدش خداوند خیلی بهترش رو به من داد و من بودم که  حیران و شرمنده این حکمتش و رفتار خودم بودم.

استریوتایپ فیلمهای ایرانی

به جرات میتونم بگم ۹۰ درصد فیلم ها و سریال های ایرانی با دیدن یک خواب شروع میشه!‌

نتیجه مصاحبه

قرار بود تا روز دوشنبه نتیجه مصاحبه رو به ما ایمیل کنند و اینکه آیا قبول شدیم و میریم به مرحله بعدی و یا کلاْ رد شدیم.

تمام روز دوشنبه هر نیم ساعت یک بار ایمیلم رو چک میکردم حتی اسپم باکس رو هم چک کردم ولی هیچ خبری از اون ایمیل کذایی نشد که نشد!

دلهره و کنجکاوی منو آروم نذاشت و به تک تک هم دوره ای ها زنگ زدم یا پیام دادم. تا اینجا فقط سه نفر ایمیل گرفتند و بقیه هیچی!

هر چه بیشتر میگذره بیشتر به این نتیجه رسیدم که در مصاحبه قبول نشدم و باید به فکر جاهای دیگه باشم

مصاحبه

مصاحبه رو دادم

حدود بیشتر از یک ساعت! و با چهار نفر مصاحبه کننده.


از اونی که فکر میکردم آسونتر بود اما چند جایی اشتباه داشتم.

قراره چند روز دیگه بهم بگند که آیا برای مصاحبه بعدی انتخاب میشم یا نه.

به نظر خودم که ۶۰ درصد انتخاب نمیشم ولی خدا رو چه دیدی شاید هم شدم.

فعلاْ در شرایطی نیستم که بیشتر از این بنویسم