وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

as of tomorrow

خیلی اتفاقی فیلم ژن خوک رو تو یوتیوب دیدم و چون جالب بود تا آخرش نگاه کردم

چرا اینقدر ماهی ها خوشگل و تو دل برو هستند!

و چرا اینقدر رضا ها بدبخت و فلک زده هستند! 


اونجا که پدر عماد رو کشته بودند و به خواهرش هم ظاهرا تجاوز کرده بودند عماد همه رو از چشم رضا میبینه و فکر میکنه بخاطر او بود که این کار رو کردند  و میخواد طرفش شلیک کنه  ولی میدونه که خودش هم خیلی تو این ماجرا مقصر بوده  بعد از کلی اشک و قصه هر دو تاشون به این نتیجه میرسند که جواب نامردی رو با نامردی بدند

همونجاست که رضا میگه:

از فردا من دیگه یه رضای دیگه میشم

و میره قیصر میشه

نظرات 2 + ارسال نظر
Haida یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 21:50

خداروشکر قصد نداشتم فیلمو ببینم وگرنه برای اینجوری لو دادن داستانش، خون جلو چشمامو میگرفت

ههههه نه هنوز هم کل داستان لو نرفته

رضوان یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 11:17

شما هم قبول داری اسمها تاثیر گذارند؟؟!!

براتون موفقیتهای پی در پی آرزو می کنم.

آره
من چند تا از اقواممون اسمش زینب بود و بیچاره ها تا یادم میاد سختی میکشیدند.
رضا که یکیش خودم باشم همیشه در به در و بلاتکلیف
احتمالا اسمها تاثیر دارند ولی مطمئن هم نیستم
خیلی ممنون از آرزوتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد