وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

توبه

خدایا منو ببخش امروز خیلی بد بودم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 14:43

همین که پشیمونی یعنی خدا بخشیدتت نیازی هم به توبه نیست

اصلا نباید اینحا میگقتی خدا دوست نداره ابروی بنده هاش رو ببره ولی بنده خودش ابروی خودشو میبره

چه خوبی تو

وجدان سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 13:38 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

مگه چی کار کردی آقا رضا!
اونارو بگو
خودتو به چالش درس حسابی بکش
آدم میمونه تو خماری!
سلام.

کاش بتونم!
ولی یه روزی میگم

Maryam.k دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 15:52

سلام فک کنم یه کامنت گذاشتم ک یادم رفت اسممو بنویسم :/
تو همیشه خوبی❤

نه اتفاقا خیلی بد بودم. خیلی سر یک موضوع زیاده روی کردم!

ماهی یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 18:08

آقا از اتاق فرمان خدا اشاره میکنه نمیشه... اون6% اضافه حقوق تو میگیرم وساطت میکنم. Deal؟؟؟

همه جا معامله بازی شده !
چشم شما کار ما رو پیش ایشون راه بندازید من در خدمتتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد