وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

همیشه در حال جستجو

این فکر کنم یک عادت قدیمی من هست که هیچ وقت یک جا بند نمیشم و همیشه در حال جستجو و پیدا کردن کار هستم. 

امروز به سرم زد برم برای شرکت آمازون اپلای کنم! و اپلای هم کردم! 

شانش من حدود 15 درصد هست! (با یه فرمول فوق پیچیده محاسبه اش کردم!) 

ببینیم چی میشه! 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:03

همیشه در جستجو بودن خوبه
همیشه در حال کسب تجربه جدید

ممنون

مریم یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 07:01

سلام
جوینده در نهایت یابنده میشه
موفق باشید

البته این همیشگی اش بستگی داره که جوینده چقدر جوینده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد