وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

چه روزی بود امروز

همه شماره های شانس من یکجا جمع شده بودند 

ساعت یازده و بیست و دو دقیقه رسیدم اونجا!! وقتی رسیدم و مدارکم رو چک کردند به من گفتند که برو جایگاه شماره 22! 

و در آخر هم شماره مدرکی که آخرش 777 در ساعتی که دقیقه اش همیشه شماره شانس من بوده! (اینو دیگه نمینویسم)


و بعد از همه اینها چه کسی بعدش در مسیر برگشتم در تماس شده بود و منو حسابی سورپرایز کرده بود. 


این شماره 22 همیشه محبوب من بود زمانی که در میلان بود! معرف حضور هستند که دیگه؟؟؟


امروز یک روز خوب و بزرگ بود برای من. هر چند که آخر روز امتحان رو به شدت گند زدم ولی اون اصلا مهم نیست دیگه! 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 15:50

سلام
ارزو میکنم همه روزهای زندگی تون پر از ۷۷۷ و ۲۲ باشه و همیشه سلامت و شاد و خوشحال باشید.

امیدوارم به همه ارزوهاتون برسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد