وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

فردی دارای سری به شدت شلوغ

من باز هم فکر کنم گند زدم به زندگی و امور مالی ام که اصلاً قراره هیچ وقت درست نشه! هیچ وقت هم ظاهراً قرار نیست که سرم خلوت تر بشه. هم کار ، هم درس، هم زندگی و هم استرس همه باهم همه جا دنبال من هستند.


گاهی اوقات به شدت از خودم و آدمهای اطراف خودم متنفر میشم. انگار همه ماها دارای یک تاریخ مصرفی برای همدیگه هستیم و بعد از اون دیگه اون آدمهای سابق نمیشیم. من تمام تلاشم رو میکنم که حداقل یک زندگی نرمال داشته باشم اما انگار نمیشه که نمیشه. در روابط با دیگران، من سعی کردم که آدم خوبی باشم ولی همیشه این نکته رو در نظر داشتم که حیثیت و غرورمو خدشه دار نکنم و همین منو تبدیل به یک آدم تنها کرده! 


دیگه دارم دیونه میشم! 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 21:20

لطفا همیشه خوب باش

ممنون

ماهی کوچولو سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 12:35 http://tekrareman.blogksy.com

سلام!
ای بابا چرا امیدتون رو از دست میدید؟ خدا بزرگه ایشالا بهترتر میشن اوضاع.
حس میکنم خیلی ریز میشید رو مسائل، منظورم روابطتونه.
یکم بیخیال باشید و در زمان حال سر کنید.
من دیروز نشستم یه سری پستهای قدیمیم رو خوندم خیلی چسبید دیدم بعضی وقتها در روابطم خیلی بیخیال و در لحظه طی کردم و چقدر کار خوبی کردم. به شما هم همین رویه رو توصیه میکنم. خیلی به غرور و اینا فک نکنید. هرجوری دلتون میخواد باشید، گاهی آدم باید بیخیال غرورش بشه. بخصوص پسرها که خیلی راحتتر هستن.

تا حدی درست میگید اما این نکته رو هم در نظر داشته باشید که هر کسی در شرایط خاص خودش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد