وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

انگشت اشاره من

این چند روزی که کارم همش با کیبورد و کامپیوتر و وارد کردن اطلاعات و محاسبه آنها هست به این نکته پی بردم که من تایپ کردنم کاملا اشتباه هست 

در واقع من با پنج انگشت به جای ده انگشت تایپ میکنم سه تا انگشت از دست راست و دو انگشت از دست چپ (که همونم به نظرم یک انگشت هست) 

تازه  وقتی که بیشتر دقیق شدم فهمیدم که بیشتر عمل اصلی تایپ رو انگشت اشاره دست راستم میکنه و اون چند تا انگشت دیگه فقط بهش کمک میکنند. 

و ناگفته نماند که وظیفه کلیک کردن در موس هم همین انگشت طفل معصوم انجام میده 

برای همین بعد از این چند روز دیدم که این انگشت اشاره ام چقدر درد میکنه 


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 15:35

سلام.
در این مدت کلی انگشتهامو موقع تایپ زیر نظر داشتم و به این نتیجه کشیدم بار اصلی تایپ را انگشت سوم من بر عهده گرفته تا بحال فکر میکردم فقط میشه باهاش فحش داد ولی ظاهرا کارهای بهتری هم میشه انجام داد

حالا این انگشت سوم کدومش هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد