وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

تشویق کردن

شما هم مثل من به بعضی از وبلاگها روزانه سر میزنید تا آمار بازدیدکنندگانشون بالا بره بلکه تشویق بشند پست جدید بزارند یا فقط من اینطوریم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 14:14 https://haftaflakblue.blogsky.com/

بله،فقط شما و ننه بارانت اینجوری

ننننننننننننننننننننننننننه
کجا بودی تو؟ فدای لطف و مهربانی هایت

مریم شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 20:11

آمار وبلاگ
من خودم یک تنه امار وبلاگ بلا بر هستم و فکر نمیکردم کار مفیدی هست ولی وبلاگ خودم اصلا آمار نداره

کاش میداشت تا منم جبران میکردم

روشن شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:02

ما که برای تشویق نظر میدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد