وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

عجب وضعیه خداییش

خودم هم نمیدونم چه خبره تو ذهنم 

ولی میدونم حالا حالاها طول میکشه تا من دوباره به وضعیت قبلی ام برگردم 

این روزها دارم تلاش میکنم و دست و پا میزنم تا بتونم بیشتر یاد بگیرم از گذشته و حالم 


همین برای فعلا

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 17:02

این ایه کوتاه خیلی معنا داره
ان مع العسر الیسرا
همیشه بعد از سختی،آسونی از راه میرسه

ماهی کوچولو چهارشنبه 27 فروردین 1399 ساعت 08:37 http://tekrareman.blogsky.com

سلام.
اینه میگن بیکاری مغز آدم رو میخوره! سر خودتون رو گرم کنید، بیکار نمونید، چون متاسفانه ذهن به افکار منفی ومالیخولیا تمایل بیشتری داره!
هیچ کدوممون فک نکنم به حالت عادی قبلی برگردیم،سیلی محکمی خوردیم تو شوک هستیم.
انشاله به سلامتی بگذره حالا یه فکری برای بعدش میکنیم.
شاد بمونید.

خیلی سخت شده این روزها. فکر کنم سرما خوردم از خیلی از برنامه هام هم عقب افتادم . واقعا ممنون بابت پیامتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد