وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

بیمه بیکاری - آلرژی - دوست

بالاخره اولین چک از بیمه بیکاری ام رسید و به مقدار زیادی از استرس و نگرانی هام کم شد. حداقل تا یک یا دو ماه دیگه من مشکلی ندارم. تو این وضعیت خراب ویروس کرونا، فصل آلرژی هم دیگه مزید بر علت شد و واقعا خیلی سخت بود امروز. به هر حال هر چه بود تمام شد. 

این روزها که تنها در خانه هستم، گاهی سعی میکردم با دوستانم در تماس باشم. حداقل باهاشون صحبت کنم و کمی درد دل کنم بعضی ها جواب دادند و خیلی ها یا مشکل داشتند یا بهانه ای آوردند. 

از بین همه ، فقط یک نفر بود که شیفته مرام و محبتش هستم و خدا را شکر میکنم که کسی هست که هر چند در آن سر دنیا، اما مهربان و دوست داشتنی و دلسوز هست. تو نعمتی هستی که همیشه شکرگزار خداوند هستم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
:) دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 15:08

اگه میدونستم اینقدر ناراحت میشی اینکارو نمیکردم
برات عقده شده

ترسیدی؟
برو عمو، کسی برای تو تره هم خرد نمیکنه

سحر دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 11:10 http://roya-94.blogsky.com/

خوش بحالت بابت دوست خوب

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد