وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

روزهای سخت و بی حوصلگی

تقریبا این روزها دیگه تسلیم شدم. هیچ تلاشی نمیکنم که اوضاع بهتر از این بشه. دیگه دارم سعی میکنم از همین وضع موجود لذت ببرم و دیگه نگران بدتر شدن اوضاع نباشم. بنظرم دیگه دارم بزرگ میشم و پخته میشم. 

گاهی اوقات آدم باید کم بیاره. اینو ویروس کرونا به من آموخت که چطور غرور و شکوه انسانها در برابر قدرت الهی هیچی نیست 

ای بشر تو هیچی نیستی 

پس لطفا چایت را بنوش و از وضع موجود لذت ببر 

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی کوچولو چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 07:53 http://tekrareman.blogsky.com

سلام. عالی: بشر تو هیچی نیست.
خدا حال نمرود رو با پشه گرفت که خیلی مَن مَن نکنه، حالا بشر امروز هم به خودش غرّه شده بود، ناشکر، خدا هم روش های خودش رو آپدیت کرده قطعا. دیگه مثل اقوام قدیمی با زلزله و سنگ از آسمان درس نمیده.
بهترین کار همینه که شما میکنید، رشد و استفاده از این فرصت به وجود آمده.
التماس دعا دوست.

ممنون از روحیه ای که به من میدید

379 سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 09:44 http://nazdikeghiam.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد