وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

عجب حوصله بر شده این روزها

از بس با موبایلم گیم بازی کردم که خسته شدم! در حالیکه کلی کار شخصی و عقب افتاده دارم اما اصلاً دلم به هیچ کاری نمیره! 

دیروز یک پیشنهاد کاری جدی داشتم که البته مشکلش این بود که در شهری که ایالتش معروفه به سوسمارهاش بود. منم امروز جوابشون رو دادم و گفتم نه نمیتونم بیام بهم گفت که بیا ما چند هزار تا بیشتر میدیم اما بازم قبول نکردم. 

این دومین باره که یک پیشنهاد جدی کاری رو خودم رد میکنم

این چند روز باید بشینم انگولار رو بخونم که میدونم خیلی مهمه 


نظرات 1 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 11:41 http://roya-94.blogsky.com/

من تازه وارد وبلاگتون شدم
ببخشید چ رشته ای هستید
ای تی؟
و امریکاهستین؟

بله
شما را یادم هست اما.
همین وبلاگ را داشتید. خوبی؟ بالاخره نرمال شدی یا هنوزم حرص میخوری ؟ هنوزم میری جایی با یه خر عکس میگیرین بعدش به همه میگین اون بالایی منم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد