وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

اینقدر بخرید تا جونتون بالا بیاد

دیگه دیدن قفسه خالی فروشگاهها یک چیز عادی شده. این زامبی ها به همه جا حمله کردند و هر فروشگاهی که میری حتی فروشگاه های خیلی کوچک هم میبینی که اقلام مورد نیاز این روزها رو همه برداشتند. بعد از اون طرف میبینی که تو سایت آمازون یک عدد ژل ضدعفونی رو زدند 100 دلار که همونو در حالت عادی 5 دلار میخریدند! بابا ای ول به جمالتون. 

منم که یک آدم لجباز تا وقتی جنس مورد نظرم به اون قیمت عادلانه ای که من میخوام نباشه نمیخرم. اصلاً بزار ویروس منو بگیره 

حدود سه هفته پیش ماسک کلاً از فروشگاهها ناپدید شد

هفته بعدش ژل عفونی کننده به لقا الله پیوست 

دو روز بعدش کاغذ توالت!! آخه کاغذ توالت برای چی ملت ؟؟؟ مگه میخواهی چیکار کنی تو دوره قرنطینه. یادمه یه خانمی رو دیده بودم که 5 تا بسته 12 تایی از نوع مگا اش خریده بود که برای بیشتر از دو سالش کافی بود . البته منم با نصب یک فروند (رأس!!) شیر آب مخصوص کنار توالت فرنگی اصلاَ ریشه ای مشکل رو حل کردم! ههههههه هر چند که قبلش آفتابه ای بود! 

و از پریروز تا حالا برنج و آرد و حبوبات اصلا پیدا نمیشه. دیروز حتی سیب زمینی هم نبود!! آخه سیب زمینی ؟

امروز به سرم زد برم به فروشگاه فیستا که اصلاً فروشگاه لاتین تبار ها است و بیشتر اسپانیایی زبانها میرن اونجا. از اونجایی این قشر مردم منو یاد مردم ایران و افغانستان میندازه که تا یه بلایی جدی به سرشون نیاد، همیشه دم از دین و اعتقاد و ایمانشون میزنند و میگن به این چیزها باور ندارند فکر کردم شاید تو فروشگاه اینها بشه یه چیزی پیدا کرد که اتفاقا همینطور هم بود. چند بسته دستمال کاغذی، سیب زمینی، دو بسته لوبیا، و یک بسته آرد تونستم گیر بیارم. بازم دم بچه های لاتین گرم. (موچاس گراسیاس به قول خودشون)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 17:26

خوبه بالاخره مزایای سرویس های بهداشتی ایرانی و شرقی مشخص شد.


دقیقا

ماهی کوچولو دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 10:40 http://tekrareman.blogsky.com

ممنون از توضیحتون.

ای وای فیلمش همه جا هست، دعوا و کتک کاری سر رول توالت!
بعد ببخشید من یه رفیق سیاه پوست امریکایی دارم فیلم گذاشته که یه نفر میگه بابا بجای این همه رل خریدن یاد بگیرید که ببخشید خیلی ببخشید بعد اجابت مزاج بشورید...چه کاریه آخه!
من هرروز سایت worldometers رو چک میکنم موثقه البته تا حدی که خود کشورها گزارش بدن.
خدا رو شکر یه چیزهایی پیدا کردید حالا.
راستی میتونم بپرسم شما کدوم کشور تشریف دارید؟من یکم از مطالبتون رو خوندم اما انقدری در تاریخ عقب نرفتم که نوشته باشید کجایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد