وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

مرحله جدید استخدام- تن دادن به آزمایش

امروز متوجه شدم که ایمیلی را که دو روز پیش به من رسیده بود را ندیدم ولی به هر حال به محض اینکه ایمیل را دریافت کردم سریع شروع به خواندنش کردم که حاوی یک موافقت نامه برای شرکتی بود که برای کار در اونجا اقدام کرده بودم که سوابق من رو بررسی کنند که خلاف یا جرمی نداشته باشم. هر چند که دیر شده بود اما با تماسی که با من گرفتند و یادآوری که کرده بودند مطمئن شدم که اونقدرها هم دیر نشده. 

فقط برای خودم دعا میکنم که همه چیز به خوبی تمام بشه و من استخدام بشم. بعد از اون دعا میکنم که بتونم اون کار رو انجام بدم و از پسش بر بیام 


بالاخره این سرگیجه های وقت و ناوقت من رو مجبور کرد که به سی تی اسکن تن بدم. خیلی گرون در اومد چون بیمه اون رو قبول نمیکرد و این خیلی نامردی بود. هفته دیگه باید سی تی اسکن برم. 


یک جای دیگه هم برای کار درخواست داده بودم و اونها هم تا حد زیادی جدی هستند. درآمدش با اون یکی دیگه کاری که براش درخواست دادم تقریبا یکی است اما کمکهای کاری بهتری (مثل بیمه، بازنشستگی) بهتری داره ولی خیلی از خونه دوره. البته اینها به این آسونی ها استخدام نمیکنند چون شرکت خیلی بزرگی هستند در حد کشوری و بین المللی. هفته دیگه میخوان ازم یک امتحان بگیرند که ببینند چقدر بلدم . پس باید یه وقتی هم برای اونها بزارم 


میزان حجم کاری ای که الان دارم هم خیلی زیاد شده، اما دیگه زیاد این کار رو جدی نمیگیرم. واقعاً دیگه خیلی جرأت و بیخیالی میخواد که سر کار موبایلت رو در بیاری و گیم بازی کنی اونم ده پانزده دقیقه و جلو بقیه همکارها. ولی بهشون گفتم که حالا که شما افزایشی برای من ندارید منم بازدهی ام رو بیشتر از اینی که هست نمیکنم. 



ببینیم و تعریف کنیم تا چه شود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد