وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

تجربه جدید

زندگی این روزها روی دیگرش رو داره به من نشون میده! 

صبر و صبر و صبر! 

از دست این آدمهایی که استخدام میکنند هم کلافه شدم. اوایل باهاشون خوب برخورد میکردم ولی این روزها همین که بهم زنگ میزنند یا تو لینکداین بهم پیام میدند بهشون میگم فلانی من دنبال یه همچین کاری هستم و شرایط خودم اینه و این چیزها و این کارها رو بلد هستم اگه به کارت میخورم که توضیحاتت رو ادامه بده وگرنه لطفا وقت خودت و ما رو نگیر. بیشترشون بهشون بر میخوره اما به نظرم راهش همینه و اینطوری الکی دلم رو خوش نمیکنم. 

فعلا که یکیشون من رو از داخل آب نمک در آورده گذاشته زیر آفتاب و برام آفر فرستاده ولی من هرگز چشمم آب نمیخوره که این کارها به این آسانی باشد 

ببینیم و تعریف کنیم 


راستی موضوع اصلی این پست  

امروز یک تجربه کاملا شیرین و جدید داشتم . و چقدر خوبه این روزهای من 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد