وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

وجوه اشتراک من و مهران مدیری

اینکه مهران مدیری آدم بسیار موفقی در عرصه طنز و کمدی هست هیچ شکی نیست. امروز که دو تا از کلیپ های برنامه دور همی اش رو با سردار آزمون و عادل فردوسی پور دیدم فهمیدم که ایشان هم مثل من طرفدار پر و پا قرص آندره شوچنکو هست! یاد اون میلان طلایی بخیر هر وقت عکس تیمی اون زمان رو میبینم خاطرات خوشش رو به یاد میارم و تک تک بازیکنانش رو میشناختم و اون زمان تو تیم فوتبالی که بازی میکردم سعی میکردم از کاکا تقلید کنم. مثل اون تیپ میزدم تو همون پست بازی میکردم و سبک بازی ام هم همونطوری بود. 

البته من و آقای مدیری هر دو به شدت شوخ طبع هم هستیم !

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 13 دی 1398 ساعت 22:02

فقط دیوید بکهام

سمیه جمعه 13 دی 1398 ساعت 00:23 http://dreams22.blogsky.com

من چقد کاکا رو دوس داشتم
یادش بخیر

یه زمانی من همه پوسترها و عکس هاش رو تو کامپیوترم داشتم. هم خوشگل بود و هم خوب بازی میکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد