وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

بازگشت حاج رضا به مدارس

بعد از مدتها کلاسهای کالجم شروع شد. اوایل اینقدر اشتیاق داشتم که کلاسها شروع میشه اما همین که سایت رو باز کردم و تمرینها رو دیدم بی اختیار خوابم گرفت!

خدایا این که خیلی سخته


اما از اون طرف امراض محترم هم سلام میرسونند! این یکی رو همه میگند خیلی درد خواهد داشت اما من هنوز در مرحله سوت زدنش هستم


جدیدا به این نکته پی بردم که این وبلاگ خواننده چراغ خاموش هم داره! بابا بیا بیرون یه دست تکون بده


وصف حال این روزهای من شنیدنی و دیدنی است!

نظرات 3 + ارسال نظر
نل چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 19:01

تبریک میگم.موفق باشی
تنت سلامت

ممنون

روشن چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 01:45

شما بعد از مدتها اومدی اینجا سوت بزنی؟

مریم سه‌شنبه 30 مهر 1398 ساعت 16:47

من که با ترس و لرز سر میزنم وبلاگ کسانی که آمار بازدید کننده ها را میگیرند. خب چه مزه ایی داره بدونی کیا میان و چندبار میان. خدایی بار اول به دوم میخواد برسه استرس میگیرم که طرف فکر میکنه دنبال چی میگردم توی وب ش. خب مگه محدودیت داره؟
شروع درس و مدرسه هم مبارکا
انشالله که سلامت باشی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد