وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

کار خدا

من همیشه به خیلی ها سرنوشتم رو گفتم و همیشه به خیلی ها این نکته رو گوشزد کردم که اگر اتفاقی در زندگی افتاده و یا در حال رخ دادن هست که باب میل تو نیست و یا فکر میکنی که خیلی بد هست و به خاطر اون از زمین و زمان و مخصوصا از خدا شکایت داری همیشه صبر داشته باش چون تو هنوز چیزی از حکمتش نمیدونی.

شاید بارها برام پیش اومده که مشکلی داشتم که بابتش به شدت ناراحت و افسرده بودم اما بعد از مدتی فهمیدم که چقدر شرایط به نفعم بوده.


حداقل در زندگی من که خیلی رخ داده این موارد که مثلاْ از کار بیکار شدم و یا اون چیز و اون کسی رو که میخواستم بهش نرسیدم اما بعدش خداوند خیلی بهترش رو به من داد و من بودم که  حیران و شرمنده این حکمتش و رفتار خودم بودم.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضوان شنبه 20 مهر 1398 ساعت 10:05

امیدوارم حکمت مصاحبه ها و نیز نتیجه نهایی همه اموراتتون به بهترین نحو و با لطف ویژه ی خدا باشد.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد