وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

روز بعد از واقعه!

امروز روز بعد از واقعه است !‌

خدایی دیروز خیلی شوکه و دپرس شده بودم بابت قضیه ماک اینترویو.

وقتی از سرکار رسیدم خونه (یک روز بسیار سخت کاری هم بود) مستقیم رفتم سراغ تختم و چهار ساعت تمام خوابیدم! خیلی وقت بود اینقدر بعد از کار نخوابیده بودم! این سر درد لعنتی خدا کنه چیز مهمی نباشه! بعد از اتمام غائله این روزها باید دست به جیب بشم و یه آزمایش ام آر آی بدم تا خیالم راحت بشه ولی فعلاْ وقت این کارها نیست.

امروز که با خودم نشستم فکر کردم و همه چیز رو سبک سنگین کردم به نتیجه رسیدم که اولاْ من واقعا آماده نبودم تو این مدت از بس همه چیز تند و سریع بود که دیگه وقتی نبود درست و حسابی تمرین کنم

دوماْ خب دنیا که به آخر نرسیده هنوز یه کم (البته خیلی خیلی کم) وقت دارم که بیشتر تمرین کنم و بیشتر یاد بگیرم و آماده بشم برای مصاحبه واقعی

با حساب کتابهایی که کردم شانس من برای قبول شدن حدود ۲۰ درصد هست که با تلاشی که هفته بعد میکنم بشه ۳۰ درصد!


خب من خیلی زحمت کشیدم و شب بیداری ها و از همه تفریحات و خوشی ها و حتی از کارم هم زدم که به این هدف برسم دیگه یک مصاحبه نباید منو این قدر ناامید کنه. ولی اگر در مصاحبه قبول بشم رویای من تخقق  پیدا میکنه و بعد تازه اول سختی های من شروع میشه!!‌چون  هدف بعدی من کار کردن در بزرگترین شرکت دنیا هست! 


حالا بعد از رویاپردازی و خیالبافی باید کمی عاقلانه تر فکر کنم . حالا که احتمال قبول نشدنم بیشتر از دو برابر قبول شدنم هست باید برنامه بریزم که بعدش چیکار کنم.

راهم رو عوض کنم؟ ادامه بدم و برای شرکتهای بعدی شانسم رو امتحان کنم؟ برگردم دانشگاه و ادامه تحصیل بدم؟ به نظرم چند تا گزینه داشته باشم که همون شبی که از مصاحبه خسته و ناراحت و پریشان برگشتم به خودم بگم گور پدرش میرم این کار رو میکنم!‌

فعلا این هفته رو اصلاْ‌ روی اساینمنتها کار نمیکنم!‌والا! اصلا نمره ندند وقتی که تو مصاحبه قبول نشم نمره به چه دردم میخوره. فقط و فقط میشینم روی الگوریتم کار میکنم که تو مصاحبه میاد

نظرات 2 + ارسال نظر
Haida شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 21:09

امیدوارم توی مصاحبه موفق شی. ولی حالا اگه بزرگترین شرکت دنیا هم نشد ایرادی نداره. یه چند متر کوچکتر باشه هم خوبه

سردردت برای کم آبی نیست? روزانه چقدر آب میخوری? فکر میکنم بخاطر مشغلت خیلی کم میخوری. من خودم مدتیه یک اپلیکشین drink water رو گوشیم نصب کردم و با توجه به شرایط بدنم برام تعیین کرده باید چقدر آب بنوشم. و دائما بهم هشدار میده که یکساعته آب نخوردی. هنوز نخوردی! چیشد بالاخره خوردی?:))
و اینجوری برات حساب میکنه روزی چند سی سی آب نوشیدی.
من تازه فهمیدم چقدر کم آب میخوردم.

بزرگترین شرکت دنیا که هدف بعدی ام هست که اگر این اصلاْ به این هدف برسم! ببین چه خیالبافی هایی میکنم من.
ما خودمون اینجا خانم دکتر داریم بعد میریم از بقیه سوال میکنیم. ممنون بابت پیشنهاد نوشیدن آب

نل شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 14:11

قطعا میترکووونی
ما بهت امیدواریم و افتخار میکنیم

ممنون
ببینیم و تعریف کنیم و افتخار کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد