وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

شب عاشورای امسال من

امشب من مسئول توزیع غذا بودم. یه مشکلی که هست اینه که هر چقدر هم که غذا زیاد باشه باز هم آخرش کم میومد و بعضی ها غذا گیرشون نمیومد! 

علتش هم این بود که بعضی ها بیشتر از یک غذا یا به عبارتی هرچقدر که بتونند غذا میگیرند و باعث میشند یک تعداد آخر کار بی غذا بمونند و معمولاً هم قبل از شروع توزیع غذا میومدند میگرفتند. 

من هیچ وقت آدم تندی نبودم اما به خاطر وظیفه ای که داشتم اجازه نمیدادم کسی زودتر از موقع غذا برداره و این باعث شد که خیلی ها از دست من ناراحت بشند و حتی بعضی ها قهر کردند و منتظر توزیع غذا نموندند. 

ولی خب موقع توزیع غذا به همه غذا رسید و آخر کار هم چند تا اضافه موند که هر کی نیاز داشت خودش برداشت و با خودش برد و هیچ چی اضافه نموند. 

 

 خلاصه خیلی ها رو ناراحت کردم. 

خدایا منو ببخش

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 07:38 http://mynotebookforme.blogfa.com

سلام. عزاداری ها قبول باشه .
اینکه خیلی ها ناراحت شدن درست
اما
خیلی ها را خوشحال کردی ، منظورم همون اخریها که هیچوقت بهشون غذا نمیرسید

هیچ وقت هم نبوده ولی گاهی نمیرسید

بهامین چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 02:58 http://notbookman.blogsky.com

کار درست کردین،چون به همه غذا رسیده و اصل هم همینه زودتراز موعد کسی درخواست غذا نکنه
عزاداری هاتون قبول

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد