وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

محک

الان دیگه به این نتیجه رسیدم که این برنامه یک محک جدی برای من در زندگی است! من که همیشه ادعا میکردم و همیشه هم بقیه رو تحقیر میکردم بزار ببینم میتونم از پسش بر بیام یا اینکه برم خودم رو کاملاً عوض کنم 

اگه نتونم موفق بشم (که احتمالش بالای شصت درصد هست) باید پای قولی که به خودم دادم وایستم و بشینم از اول فرمت زندگی ام رو درست کنم. اگر که شدم! (که اونم احتمالش هست هر چند کمتر) دوباره میشم همون آدم مغرور و از خودراضی! البته همه عقده های این چند سال رو خالی میکنم! 

ببینیم و تعریف کنیم حاج رضا 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضوان چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 10:05

غیر از بالا و پایین های زندگی ...این کل کل های درونی خصوصیت سن هم هستا ...

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد