وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

عای دکتر

دیروز خیلی کارها کردم که یکیش خیلی مهم بود و بعدها در موردش شاید بنویسم! 

در آخر روز هم رفتم پیش دکتر به خاطر جوشهایی که روی پاهام زده بود. 

یه نکته جالب رو بهش پی بردم تو ویزیت امروز! 

اینکه من مدتها! شاید هم سالها به قسمت پایین سمت چپ قوزک پای چپم نگاه نکرده بودم! 

دکتر میگه چقدر کبودش کردی از بس خاروندیش! میگم کجا من که ندیدم. میگه اینجا! 

یعنی هر کاری میکردم ببینمش خیلی سخت بود تا اینکه پاهام رو دراز کردم بعد کمرم رو خم کردم به سمت چپ در حالت ایستاده اون ناحیه رو دیدم! و فهمیدم که چه فاجعه ای رو به بار آوردم! 

در ضمن فهمیدم که نه تنها مچ پا و کف پا بلکه بیشتر جاهای پام رو جوش زده بوده! 

هیچی دیگه دکتر طبق معمول قبل از هر کاری اول یه دونه آمپول زد و بعدش چندتا پماد و یه قرص! 

اینو هم باید به کلکسیون مریضی هام اضافه کنم! 

نظرات 3 + ارسال نظر
Haida جمعه 11 مرداد 1398 ساعت 01:54

شاید به چیزی حساسیت دادی.
معلومه شبیه خواهر من دکتر دوستیا.. برای یه جوش روی پا رفتی دکتر?
برای دیدن سمت چپ قوزک پای چپ باید بشینی

من الان چندین راه پیدا کردم که چطور ببینمش! دکتر دوست؟
پاسخ این جواب به دکترها آسون نیست

مریم پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 20:45 http://mynotebookforme.blogfa.com

انشالله که زود خوب میشد

نل پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 13:30

نگف علت جوش چیه؟

بگم اجرا کردم پوزیشنی که گفتی تا ببینم مگه کجا بوده که نمیدیدی، باروت میشه؟؟
بعد هنوز نفهمیدم که مگه امکان داره اون قسمت قوزک ندیده باشی؟یا چطوری میشه که ندیدی؟

غیر ممکن نیست ندیدنش اما باید به خودت کش بدی ببینیش که من به فکرم نرسیده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد