وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

خط خطی ها

جدیدا نزدیک کف پام چند تا جوش بزرگ و نامتعارف زده، که ناچار باید دکتر رو ببینم . از صبح تا حالا دارم میخارونمشون! 

=================================================================================================

دیگه دارم کم کم به ماشین جدید عادت میکنم ، همچنین به شرایط جدید

=================================================================================================

در دو هفته ای که گذشت کلید یک اتفاق مهم برام زده شد که البته حدود یک سال و نیم طول میکشه تا نتیجه اش رو ببینم امیدوارم که خوب باشه. 

=================================================================================================

خیلی دوست دارم کمی سیاسی اینجا بنویسم اما هم دوست ندارم به خیلی چیزها متهم بشم و هم اینکه وقت و حوصله بحث بعد از اون رو ندارم.

=================================================================================================

گاهی اوقات خدا رو شکر میکنم برای اینکه ناراحتی ای که الان پیش پای میگذاری باعث میشه که خوشحالی های بسیار بزرگتری در آینده داشته باشم 

=================================================================================================

کوهی ازمطالب در مورد برنامه نویسی جاوا دارم که حالا حالا وقت ندارم بنویسمشون و پست کنم

=================================================================================================

گاهی اوقات اعتراف کردن ها خیلی شیرینه! 

=================================================================================================

و دوباره تشک رو عوض کردم! زنگ زدم به شرکتش و گفتم این خوب نیست و اونها هم یک مدل دیگه برام فرستادن! نصف روز کامل طول کشید تا این رو برداشتم و اون رو گذاشتم! 

=================================================================================================

در هفته پیش رو، روز چهارشنبه یک روز سرنوشت ساز هست برام! شاید پنجشنبه هم مهم باشه 

=================================================================================================

چقدر من خوابم میاد همیشه! این خیلی بده و روی وجهه من خیلی تاثیر بدی گذاشته ! 

=================================================================================================

بلاگ اسکای هم ظاهرش عوض شده در این مدت! واقعاً اصلاً برای کاربرها ارزش قائل نیستند! بدون اینکه اطلاعی بدند وبلاگ رو تغییر میدند! البته خوب شده ها

=================================================================================================

چند هفته پیش آشپزخونه رو مورچه زده بود و مجبور شدم چند تا از این سم های تله ای بخرم و نسل شون رو منقرض کنم. بر اساس نوشته ای که روی سم بود بعد از اینکه مورچه ها اون سم رو میخوردند میرفتند تو لونه شون و اونجا به ملکه شون هم میرسوندند. این سم بعد از مدتی وارد عمل میشد و همه رو تو لونه میکشت حتی اونهایی که از سم نخورده بودند ولی به نوعی در تماس با مورچه های دیگه بودند. 

خلاصه، بعد از دو روز همه مورچه ها ناپدید شدند و من از قضیه خوشحال بودم. 

اما ظاهراً این یک عقب نشینی تاکتیکی بوده! و این بار مورچه ها با قدرت بیشتری وارد صحنه شدند! حتی بزرگتر هم شدند! نکنه این سم ها رو خوردند و قوی تر شدند! 

هیچی دیگه ، دارم روی روشهای نوین ترین برای مبارزه با اونها کار میکنم! تا ببینم چی میشه! 

نظرات 5 + ارسال نظر
Haida سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 14:24

برای مورچه ها سم نخرید. محیط خونه رو آلوده میکنه. براشون تو چندتا گوشه پودر ذرت بریزید.
مکانیسمش هم به این شکله که مورچه ها حمله میکنند و به عنوان آذوقه همه ی ذرت هارو میبرند توی لونه شون و تا مدتها خودشون و ملکه و نوادگان تازه متولد شدش ازش تغذیه میکنن. ذرت ها توی شکمشون پف میکنه و میکشتشون. و به این طریق شما یه نسل کشی خاموش اساسی انجام دادید

دکتر تو باید این نظر رو زودتر میدادی! من الان چندین نسل مورچه و حشرات احتمالی دیگه رو کشتم! یه کلکسیون حشره کش الان تو خونه دارم!
ولی ایده جالبیه ها اگه سر کاری نباشه!

نل سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 09:19

ماشینت مبارک
برات خیلی خوشحالم.اتفاقات خوبی افتاده برات

برای مورچه ها خیار /نعناع/قهوه و... تست کن.بزار جلوی لونه اشون.حس بویاییشون مختل میکنه.(البته این فقط باعث میشه از لونه منحرف بشن.ممکنه برن یا ممکنه از بین برن کامل)
در آخر هم نفت پیدا کن بریز توی لونه اشون

به به ورود شاهزاده به سرای ما بعد از مدتها.
همه این کارها رو بکنم آخرش هم نفت بریزم روشون؟

پروفسور دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 18:28 http://otagham.blogsky.com

مورچه های ما هم بزرگتر شدند، کلا سم فایده نداره. دم لونه شون هم که سم می ریزیم از یه جا دیگه میان بیرون. کلا خونه مونو سوراخ سوراخ کردن.
بلاگ اسکای اصلا اجازه نمیده به قالب جدیدش دست بزنی.
خب خیلی سرتون شلوغه. اون سری نوشته بودید تا دو نصف شب بیدارید و فردا صبحش میرید سر کار. با این وضعیت آدم خوابش نیاد عجیبه!
ایشالا که موفق باشید

ممنون به نظرم موقتی مشکل رو حل کردم
بلاگ اسکای و این بستن ویرایش قالبش خیلی حالم رو گرفت! مثلا میخواستیم متفاوت باشیم.
واقعا سرم شلوغه و بعید نیست یه بلایی سر خودم بیارم

مریم دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 08:15 http://mynotebookforme.blogfa.com

من هم دارم فکر میکنم یعنی من در نوشتن صاحب سبک میباشم اگر ریا نشود ریا شد البته
من فیسبوک شما را ندارم. نعوذ بالله فعل حرام است استفاده از فیلتر شکن
شما همیشه طولانی بنویس من که همه دلخوشی ام همین خواندن ها و نوشتن هاست ... گمانم مجددا ریا شد

شما اصلاً تا میتونی ریا بکن اصلاً حلال که هست هیچی تازه ثواب هم داره!
ایشالا دلخوشی شما که بالاتر و بهتر از اینها باشه!

مریم دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 05:57

چقدر نوشتیا.
اون جوش ها را جدی بگیر الکی مثلا من علم پزشکی هم می دانم
ریا میکنی هر بار در مورد شاسی بلند آلبالویی صحبت میکنی
انشالله یک سال و نیم دیگه اینجا خبرهای خوبی بخوانیم
سیاست بحث مورد علاقه من هم هست ، شما بنویس ما لذت ببریم
دقیقا موافقم گاهی ناراحتی های فعلی ما مقدمه شادی های آینده هستند و باید صبور بود
اعتراف میکنم از برنامه نویسی و جاوا و غیره هیچ نمی دانم
اینجا ما زنگ بزنیم بگیم فلان چیز که خریدیم خوب نیست میگن کور بودید موقع خرید
چهارشنبه و پنج شنبه پر از موفقیت و شادی داشته باشید
اصلا من موندم این بیگانگی از خواب چطور در شما حلول کرده که رها نمی شود زیاد بخوابی مرد بلخی فارسی نویس مدفون در قونیه شاکی میشه
بلاگ اسکای ولی ی کاری کرده همه شبیه هم شدند. ادم وبلاگ های بلاگ اسکای باز میکنه حس میکنه وسط میدان اصلی شهر توکیو هست که همه شبیه هم هستند
مورچه ها با سم مهندسی معکوس کردند از این سم سوسول بازیها بوده ، یعنی چی میبرند پیش ملکه و اینا، ما اینجا سم می ریزیم مورچه نگاهش میکنه میمیره.

چقدر نوشتما

داشتم فکر میکردم که این کدوم مریمه که از سبک نوشتن و نشانه هاش شناختمش!
چشم دکتر میرم، ریا نمیکنم، خبر خوب میدهم، تلاشم رو میکنم برای چهارشنبه و پنجشنبه ولی سیاسی رو قول نمیدم.
چقدر این جمله مردبلخی فارسی زبان آشناست برام ببینم نکنه شما فیسبوک منو هم دارید؟
آره من وقت کنم دوباره یه دستی به بلاگ اسکای و قالبش میکشم
همیشه اینچنین بلند بالا بنویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد