وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

و این روزها

بالاخره سه روز تعطیل بودیم، این هفته حتی فشار درسی هم کمتر بود و چند تا موضوع کمتر داده بودند تا به قول خودشون بشینیم درس بخونیم و آماده بشیم برای هفته های بعدی! 

بسی خوابیدیم در این چند روز! حسابی رفع خستگی نمودیم و هم اکنون از شدت پرخوابی خسته ایم! 

من عجب آدمی هستم! دیگه اون شور و شوق گذشته رو ندارم که برم بیرون و ولگردی کنم! همش دنبال آرامش و یک گوشه کز کردن شدم! خیلی از این حالت این روزهام بدم میاد! شاید علت اصلی اش این باشه که خیلی خودم رو درگیر کار و درس و مشکلات زندگی کردم ! 

===========================================================================================================================

هشتگ خاله سوسکه 

یک سریال موزیکال و فانتزی! 

دارم این روزها میبینمش، به بهاره کیان افشار اصلاً نمیومد که اینقدر ناز و ادا داشته باشه! 

از همین تریبون باید اعلام کنم که هر پسری که به نازنین بیاتی کراش نداشته باشه باید به پسر بودنش مشکوک بود! چقدر خوشگل و نازه این دختر! 

راستش ته چهره اش منو یاد یکی که خیلی دوستش داشتم میندازه. (شاید هنوزم اون بی وفا رو دوست داشته باشم)

=========================================================================================================================

یک ماشین جدید خریدم! خیلی از دوستهام هنوز نمیدونند

خیلی هم خوشگله امروز براش بیمه شش ماهه گرفتم. البته نقد که نخریدم. سی  درصدش رو نقد دادم و بقیه اش رو قسطی باید پرداخت کنم! 

حالا به جمع اقساط ماهانه ای که باید پرداخت کنم این ماشین رو هم باید اضافه کنم! 

حسابی رفتم زیر بار قرض! 

نظرات 5 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 23:07

حاج رضا؟ننه بگو یه هوا پیمای زمینیِ خیلی خوش رنگ خریدم
خیلی خیلی مبارکت باشه می گول وچه


فدایی داری ننه

بهامین یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 01:03 http://notbookman.blogsky.com

هشتک خاله سوسکه را چند قسمتی با پسته نگاه کردم، شاد و موزیکال.
نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره ای.
مبارک‌ماشین جدید .

مریم شنبه 15 تیر 1398 ساعت 19:54 http://mynotebookforme.blogfa.com

بله بله چهل گیس یکی دیگه است ولی بیاتی ازش زیباتره

همون
ولی بیاتی رو تو سریال گلشیفته دیده بودم فکر کردم همین چهل گیس هست

مریم شنبه 15 تیر 1398 ساعت 14:57 http://mynotebookforme.blogfa.com

رفتم نازنین بیاتی دیدم.
با مزه و دلنشینه ولی فیلم ندیدم ازش تابحال

الان خودم هم نگاه کردم فکر کنم سوتی دادم! اون چهل گیس اصلاً یکی دیگه بوده

مریم شنبه 15 تیر 1398 ساعت 14:34 http://mynotebookforme.blogfa.com

هر چقدر از آدمها دورتر اسوده تر

هشتگ خاله سوسکه به لطف بچه ها هرقسمتش ده بار دیدم. الان بحث بهاره کیان افشار بود یهو چی شد نازنین بیاتی. برم سرچ کنم ببینمش کراش توی چه وضعیتیه . حالا کراش یعنی چی؟

ماشین نو مبارک. همون رخش البایویی دیگه؟

منظورم این بود به بهاره کیان افشار که همیشه جدی بودی این قدر قر و فر نمیومد ولی نقشش رو خوب اجرا کرد.
کراش یعنی یکی رو ببینی و در جا عاشقش شی! یه چیزی تو همین مایه ها !
بله همون که تو اینستا ام گذاشته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد