وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

خداییش حافظه ما رو ....

امروز داشتم فولدرهای دسکتاپ لپ تاپم رو چک میکردم چشمم خورد به یک فیلمی که پارسال دانلودش کرده بودم منتهی وقت نکرده بودم که تماشاش کنم و همین طور به مرور زمان یادم رفته بود که فیلمی رو هم دانلود کردم! 

امروز نشستم (با وجود مشغله وحشتناک بالایی که دارم) یک سال بعد از دانلود اون فیلم، تماشاش کردم! 

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 10:16 http://meslehichkass.blogsky.com

حالا فیلمش ارزش دیدن وسط شلوغی ها را داشت؟
من تازگی یه عادت خیلی بدی پیدا کردم ظهر که میخوام ناهار بخورم حتما یه فیلم پلی میکنم ...

بد نبود

فعلا نقطه فقط یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 10:01 http://donyayejadid.blogsky.com

من کلی فیلم این جوری دارم
منتهی بعضا فیلم هام به سه چار سال پیش برمیگرده
چون ادم فیلم بینی نیستم :)

منم خیلی بد سلیقه هستم در فیلم دیدن، و خیلی کم فیلم میبینم دوست دارم ببینم اما وقتش رو ندارم!
الان یادم اومد که یه هارد اکسترنال داشتم که 5 سال پیش خریده بودمش و توش کلی فیلم داشتم! که بیشترش رو هنوز ندیدم!
من برم این هارد رو پیداش کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد