وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

یک کلیپ بسیار با معنا

این ویدیو کلیپ رو یکی از دوستانم دیروز تو فیسبوک برام فرستاد 

واقعا یک درس مهمی برای من یکی حداقل بوده که هیچ وقت کسی را که میدانید ظرفیتش را ندارد بزرگ نکنید.

شما هم خواستید ببینید 



نظرات 3 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 13:59 http://mynotebookforme.blogfa.com

نظر من به نظر آقا نزدیکه
نظر در این مورد بستگی به تجربه ادم ها در روابطشون داره

مریم پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 06:54 http://mynotebookforme.blogfa.com

با همه اش موافق نیستم.

خب این نظر شماست

من من احتمالا غیر کله گنده شنبه 8 تیر 1398 ساعت 22:24

ینی کاملا جا داره باهاش مخالفت کنم! چیه این کلیپایی که میسازن نه موسیقی انچنانی ای داره نه گرافیک درست درمونی حتی حداقلشم نداره مفهوم؟!
خیلی بدبینانه است!-ایموجی عصبانی- حالا درسته که افراط گند میزنه تو روابط ولی اگه باهمین کلیپم درنظر بگیریم کسی خودشو ازمون کمتر میبینه تعریف کردن ازش باعث میشه اعتماد به نفسش بیشتر شه و خودشو بیشتر و بهتر اکسپرس کنه -سنگه کوچیک تر از اون یکی بود-
بعد اخه کجای دنیا تو روابط یکی ازت تعریف میکنه تو هم هی میگی مرسی!-راست میگی؟ و این چیزایی که حکم تعارفو داره. حداقل بار اولم نه از یه جایی خوبیای طرفم میگی دیگه..
یه چیزیه در حکم همین چس ناله هایی که توییتر و وبلاگا میتونیم بخونیم بعد ازینکه یکی ریده تو زندگی طرف ولی روش نمیشه بره برینه بهش میاد همه چیو فرموله میکنه دخترا اهن پرستن پسرا اشغالن و..و..

حتی تو کامنت گذاشتن هم پریشونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد