وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

چارت شخصیتی من ENTJ-A

بر اساس پرسشنامه ای که پر کردم چارت شخصیتی من  ENTJ-A  است. یک فرمانده! 

البته دو سال پیش هم من پرسشنامه دیگری را پر کرده بودم ونتیجه همان بود! 

اگر میخواهید بیشتر در مورد چارت شخصیتی من بدونید اون کلمه انگلیسی رو سرچ کنید بدانید که من که هستم! 

اگر میخواهید در مورد چارت شخصیتی خودتان بدانید و در ضمن ادعای انگلیسی تون هم میشه! این لینک رو کلیک کنید و به صد تا سوالش جواب بدید! تا چارت شخصیتی خود را ببینید و به این حقیقت پی ببرید که در مقابل حاج رضا هیچ نیستید ! 

https://www.16personalities.com/free-personality-test


نظرات 5 + ارسال نظر
رضوان شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 11:46

نه کاملا ...از اونجایی که من در دهه چهارم زندگیم در حال پوست اندازی و تغییر درونی هستم نمی تونم بگم دقیقا همین هستم. و نیز اینکه توضیحات بسیار با جزییات در سایت نوشته بود و احتمال اینکه هرکسی درصدی از توضیحات رو داشته باشه بسیار زیاد است.

فقط جذابیت مثل جوک بود

رضوان شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 09:14 http://rezvanea21.blogsky.com/

شخصیت من ...مرلین مونرو....پنی در بیگ بنگ همه دورهم entertainer

آخه چجوری!!؟؟؟

اوه اوه خدای جذابیت مرلین مونرو! حالا درست بود این شخصیت برای شما؟

همون قبلیا شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 02:20

مشتاق شدم بدونم معنی خنگ تو ذهنت چیه

دوست داشتنی

خنگ؟!


البته اون خنگ اش ابتکار خودم بود. جایی نوشته نشده بود.

ببخشید دیگه

ENFP-t من این بودم
خدای در بهشتت کناد ورژن خارجکیشو تابحال نداده بودم

با توجه به پستهایی که میزاری این چارت شخصیتی دقیقا بهت میخوره! یه دختر خنگ و پر انرژی! که عاشق مستقل بودن و سفر و شلوغ کردن هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد