وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

این روزها

این چند روز از بس که پشت صندلی نشستم و کد تایپ کردم کمرم درد گرفته 

البته به تخت خوابم و به نوع خوابیدن بد من هم بستگی داره 

دیروز چند تا پچ مخصوص درد کمر خریدم همین که استفاده میکنم دردش آروم میشه ولی حسابی خوابم هم میاد. در حالیکه اصلاً وقتی برای خوابیدن ندارم. 

خودم رو گرفتار چه عذابی کردم 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 09:56 http://notbookman.blogsky.com

ان شالله بهتر بشین
این روزای سخت و فشرده هم میگذره ،موفق باشید

حتما استاد بهامین

Baran سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 09:29 http://madarbarani.blogfa.com/

راستش من از هر مدل تشک استفاده کردم.کمر درد داشتم.خان عموی مامانم گفت،یه تو رو دولاکن،روی زمین بخواب.انقدر هم دکتر نرو.ولیکن خوووب شدم.یعنی درمان شدم
راستی ؟پس زمینه ی وبلاگ تون خیلیییی عالیه

حالا که من یکی رو سفارش دادم ببینم چی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد