وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

یک چلنج جدید

فکر کنم 95 درصد مسیر استخدام در شرکت جدید رو رفتم. حالا باید بیخیال این درس خوندن حداقل در ترم تابستان بشم تا بتونم به دوره های آموزشی اش برسم. ولی اگر این کار را بکنم از دانشگاه جدیدم میمونم. 

ولی من تا حالا تصمیمم همینه. دوره آموزشی رو میرم! 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضوان یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 11:22 http://rezvanea21.blogsky.com/

دیروز یه جا خوندم در زندگی بره ها هیچ وقت دوراهی و یا همون چلنج نیست.

زندگیتون پرا از چلنج های خوب و مفید و خیر و خوب باشد.

یک جمله کاملاً روحیه بخش. ممنون از پیامتان و حضورتان

توت فرنگی شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 15:24 http://gandom1370.blogsky.com/

یکی پست گذاشته بود خدافظی کرده بود از وب فکردم تویی الان دیدم که هستی پ کی بوده؟ خخخخ

نه من نبودم
فعلا که هستم

Haida جمعه 6 اردیبهشت 1398 ساعت 12:23

پس همه چیز بر وفق مراد پیش رفته

هی
تا حدی بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد