وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

پست بعد از نیمه شعبان - دو راهی- استاد نامرد فیزیک

شبی که نیمه شعبان بود بعد از چندین هفته رفتم مسجد. این بار فقط اومده بودم تا حالی عوض کنم و توی بحث دوستان در حیاط مسجد شرکت نکردم. 

اعمال نیمه شعبان رو  که نماز مخصوصش و چندین دعا هست رو بجا آوردیم. 

خیلی حالم بهتر شد و روحیه مضاعفی گرفتم. این چند مدت خیلی تو فشار روحی و مادی بودم و نیاز داشتم تا بیام و خودم رو کمی شارژ روحی کنم. 


یک موضوعی خیلی منو ناراحت کرد. 

شهری که ما هستیم چیزی حدود ده هزار ایرانی توش زندگی میکنه. ولی در شب نیمه شعبان به چهار تا پیرمرد ایرانی هیچ کس نیومده بود. 

چرا اینقدر از اعتقاداتشون گریزان شدند؟  در حالیکه سیزده به در و عید نوروز جای سوزن انداختن نبود. 

من خودم هم آدم معتقدی نیستم به اون صورت و خیلی وقتها هم نمازم رو نمیخونم ولی به اون چیزهایی که اعتقاد دارم اگر نمیتونم انجامش بدم حداقل احترام میزارم. دوست داشتم بیشتر در موردش بگم اما فکر کنم تا همین جا هم زیاد گفتم


===============================================================================================================

و باز هم یک دو راهی دیگه در زندگی ام ممکنه که رخ بده! 

نمیدونم چه حکمتی است که هر وقت من میخوام درس بخونم اینطوری میشه که ادامه ندم و برم دنبال موقعیتها 

خب بیشتر توضیح نمیدم چون هنوز هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته 

=================================================================================================================

خیلی نامرد بود این استاد فیزیک، من اینو یادم نمیره استاد حالا میبینی که نمره خوب میگیرم و بهت ایمیل هم میزنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
ننه حاج رضا یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 12:25 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سعی کن نمازتو همیشه بخونی.نمازتم نخوندی اشکالی نداره.همین که بیاد خدا هستی خیلییییی خوبه.الهی شکر

فدایی داری ننه

بهامین سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 16:45

سلام
عیدتون با تاخیر مبارک.
خوش به حالتون رفتین مسجد و اعمال شب نیمه شعبان انجام دادین،قبول باشه.

موفق باشید همیشه

ممنون ایشالا به دعای شما

منِ منِ احتمالا غیر کله گنده سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 12:29

ببین آخه اعتقادات دینی هر کسی به خودش ربط داره و بعد اینجوری نیست در اغلب مواقع خود طرف با جون دل گفته باشه آرههههه من میخوام مسلمون شم که الان عقب نشینی کرده باشه..حالا احترام به جا کسی نمیاد بزنه تو گوش کسایی که اعتقاد دارن یا اعتقاد ندارن..
وقتی نیمه ی شعبان تو خیابون هست چرا بیایم مسجد؟شیرینیاشو که تو کوچه هم میدن؟-خیلی استدلال خوبی بود-
و دیگه اینکه این مسایلو نریز قاطی ماستا

شیرینی تو کوچه؟ ماست؟ زدن تو گوش؟ شیب؟ شیب دار میسازند؟ ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد