وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

پفک

دیروز تو مسجد موقع شام چند تا چیپس و پفک هم گذاشته بودند! دقیق نمیدونم چرا شاید هم بخاطر بچه ها بوده. 

هر کی میومد برای خودش غذا بکشه یه نگاه میکرد اما برنمیداشت! چون شاید میخواستند بگند ما که بچه نیستیم. 

چشم من به اونها و خصوصاً به کرانچی ها خورد! خواستم بردارم اما چون دیدم هیچ کس برنداشته منم برنداشتم! 

رفتم غذا رو خوردم اما دلم پیش اون کرانچیه بود! 

بالاخره به خودم گفتم باشه بعد از غذا دوباره برمیگردم و این دفعه یکی برمیدارم! 

غذا رو خوردم و برگشتم دیدم هیچی نمونده! 

ای نامردها! 

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 20:35 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله.ترا ریخته .سرچ کن و
عوارض محصولات ترا رو بخون
جوونت بی بلا.وچه ی حدف گوش کن؟

ممنون
چند باری شنیده بودم این بار سرچ میکنم

بهامین دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 12:46 http://notbookman.blogsky.com

کاش همون اول بر میداشتین

هههههه
آی گفتی

Baran یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 12:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

والا اینجا که پفک و کرانچی و
چیپس و
چیپلت همش تراریخته اس و
ماها ممنوع ال اینجور چیزاییم
سعی کن غذاهای سالم بخوری.بادوم و
پسته ونخود وکشمش.برگه زردآلو و
آلووو...میوه هایی که دوست داری و
خلاصه جان ننه ،خیلی مراقب خودت باش

ترا ریخته؟؟؟؟ من هفته ای یه دونه چیپس رو میزنم.
ممنون ننه جان حتما اونهایی رو که گفتی با چیپسهام میخورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد