وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

ماجراهای دیشب من در مسجد

دیشب  بعد از مدتها مسجد رفتم. 

اجازه بدید یک نکته کنکوری رو برای جاهایی که جمعیت زیاد هست ذکر کنم. 

"اگر جایی که نشستید یا ایستادید جای مناسبی هست تحت هیچ شرایطی از جایتان تا پایان مراسم بلند نشوید

 دیروز یه جای گوشه پیدا کرده بودم و تکیه دادم به دیوار و داشتم به سخنرانی حاج آقا گوش میدادم که یک  لحظه تشنگی مفرطی بر من غلبه کرد و گفتم برم یه لیوان چایی برای خودم بگیرم و بیام ولی گفتم الان نه. چون جمعیت داشتند میرفتن و میومدن و حتما تا پا میشدم جای منو میگرفتند. حالا این بغل دستی ام رفیق خودم بود ولی دیگه صف نونوایی نبود که بهش بگم جام رو بگیر تا من بیام. 

خلاصه رفت و آمدها متوقف شد و دیدم کسی دیگه رد نمیشه منم فرصت رو مغتنم شمردم و گفتم برم این چایی رو بگیرم . بازم با خودم فکر کردم که ممکنه حتی در همین لحظه هم یکی بیاد پس گوشی موبایلم رو اونجا گذاشتم (یادتونه قدیمها زنبیل میزاشتند سر صف؟) تا فکر کنند اینجا جایی کسی هست. بدو بدو رفتم یه چایی ریختم در عرض یک دقیقه برگشتنی دیدم که یه آقایی چاق که سنش به 40 تا 50 میخورد اومده نشسته سر جام گوشی ام هم دستشه داره از بغل دستی میپرسه این مال توعه؟

یعنی در عرض یک دقیقه جا رو گرفتند! 

بگذریم 

دیشب یک جشن مختصر و کوچولو برای میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هم گرفته بودند و برای همین منظور یک کیک تولد هم آورده بودند. 

تو این تصویر حاج آقا داره کیک تولد رو افتتاح میکنه. 

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 17:02

چرا تارف میکنی؟یهو بفرما عقل جِن و پری نمی رسه...
بسم الله الرحمین الرحیم

احساسم بمن گفت؛اون بنده خدا سوسول بامزه اس.

والا بقرعان
خو دکتر برو...بیخود پول ویزیت بده.بهت بگه ،بفرست بیرون زبون تو،
شمام مثال <-این ایموجی زبان مبارک میفرسی و
دکتر هم میگه؛اوه اوه.مامانت چی میکشه از زبونت !!
حاجی؟خیلی مرسی

رفتم دکتر گفت مشکل ژنتیکیه

Baran دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 11:17 http://haftaflakblue.blogsky.com/

میلاد بانوی آب آینه مبارکتبریک صمیمانه من رو خدمت مادرعزیز و
خواهر بزرگوار تون برسونین...زنده سلامت باشندو
باشید...

کیک ببر حاج آقا
کیک ببر حاج آقا

حاجی؟بنده خدا.حاج آقا چه انگشتری دستش کرده.

سرِ این پسر بچه؟چقدر بامزه اس،دلم خواست پنجه هامو ببرم لای موهای قشنگش و
عرض کنم خدمتش؛چِطووووری سوسول

چیه حاجی؟سین شین میرما

مامان من وقت دکتر گرفتم برم ببینم این مشکل زبان من چقدر جدی هست!
یعنی این مامان به جاهایی گیر میده که به فکر هیچ کس نمیرسه. خب آخه سر اون بنده خدا که مزین به لقب "سوسول" از طرف عالیجناب مامان شده اصلاً جزو بحث نبوده و نکته انحرافی این عکس بوده ها.

مریم یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 13:16 http://maryamaneh2.blogsky.com

اون نکته کنکوری بسیار پسندیده بود. منتها با دوستی با بغل دستی تون تجدید نظر کنید دوستی سر یک دقیقه جای دوستش به فنا میده ....
تولد حضرت فاطمه مبااااارک
کیک خیلی خوبه

پی نوشت: مای نیم ایز وری های کلاس
دلم نمیاد اصلاحش کنم

ممنون بله باید با اون دوستم بشینم و تصفیه حساب کنم.
این یور نیم شما به هر چی میخوره به جز نیم خودتان. برای همین خیلی با کلاسه؟

تیلوتیلو یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 12:42 http://meslehichkass.blogsky.com

نکته کنکوری خوبی بود

والا بقرعان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد