وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

کلوئید نقره

اینم عکس شیشه کلوئید نقره است که چند روز پیش خریدم. روزی دو قاشق استفاده میکنم و دارم تاثیرش رو احساس میکنم. خواستم هم به اشتراک بزارم و هم بزارمش اینجا یادگاری بمونه تا یادم نره اسمش و برندش رو.

اگه میخواهید راجع به کلوئید نقره بیشتر بدانید در گوگل جستجو کنید تا با خواصش آشنا بشید 

این شیشه رو که در تصویر میبینید حدود 473 میلی لیتر کلوئید نقره است که برند سیلوربیوتیک هست. 


نظرات 5 + ارسال نظر
پروفسور سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 06:08 http://otagham.blogsky.com

آره. منم یه هفته ای میشه دارم مصرف می کنم.

چه خوب!

Baran دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 11:09 http://haftaflakblue.blogsky.com/

حاجی.کشف کردم توی رشت یکجا از اینا می فروشن.میخوام برم ببینم چند و
جطوری هاست:

سرکار علیه الحاجیه فخر دو عالم گیتی قاتل میکروب و باکتری، مأر جان عظما ملقب به کاشف نقره که از کرامان کرام بود و از بزرگان دیار فارغ از نور و ظلمت. به پاس خدمات ارزشمند این مأرجان یکی از تپه های ماه را به نام تپه می مأر جان نقره ای نام نهاده اند.

مریم جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 12:57 http://maryamaneh2.blogsky.com

من باشم این حجم از نقره را میذارم گاوصندق


این فقط آب هست که یون نقره به مولکولهاش اضافه شده

Baran جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 11:32

سری قبل رفتم دکتر،دکتر بهم گفت؛
چی میکشه رضا؟ازدست توووو؟
دلم خواست واسه دکترِ زبون دربیارم.ولی
مأرجان تی خنده کردن ره بمیره

Baran جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 10:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

حاج رضا؟یه چیزی بگم؟ناراحت نشی می گول وچه؟
شیشه اش شبیه ی علف کُش های شالیزارِ.که پدر بزرگ دوقاشق می پاچید به شالیزار.علف های هرز خشک می شدن و
بی کران سرسبزی شالیزار ،واحتزاز برگ های برنجزار...مثال رقص تانگو بود
حاجی؟الهی که هزار سال سلامت بمانی...می گول وچه

این ننه ما با اختلاف بالاترین رتبه رو در ضد حال زدن داره!
هنوز از شوک شین شین گفتن ها بیرون نیومده بودم که با برنامه علف کش ما رو سورپرایز کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد