وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

سوغاتی

یکی از دوستان رفته بود مشهد و برامون زعفران سوغاتی آورده بود 

عکس رو ببینید 

شما اگر جای من بودی جفت پا نمیومدید رو سینه این آقا؟ 

خب بشر ........... همون سه چهار تا تار هم نمیوردی سنگین تر بود که. 


نظرات 9 + ارسال نظر
روشن یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 11:27

شما این سه تا پرزعفرون رو دم بده ..خیلی خوشمزه اس دم نوش زعفرون:)))

اگه گمشون نکنم نیست خیلی بزرگه

نل سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 23:25

دقت کردم تا یافتم:/

دیگه خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

Haida سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 22:21

کجاش از اون سوالا بود?

خواستم بینشش نسبت به زعفرون رو بسنجم

فکر کنم شما درست میگی

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 22:12

دیگه گرونی همین دوتا دونه غنیمت

یا احتمالا دشمنی نداشته باهاتون؟

نه، ولی داستانش مفصله

مریم سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 11:01 http://maryamaneh2.blogsky.com

اومدم ی جمله بگم و برم
هرچه از دوست رسد نیکوست حتی سه پر زعفران...

اون که بله
از مریم خانم هم کامنتش

Haida سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 00:10

دوستتون ایرانیه?!

از اون سوالها بود ها

مریم دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 17:44 http://maryamaneh2.blogsky.com

در مورد سوغاتی اینطوری نمیگناااا

مریم دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 17:43 http://maryamaneh2.blogsky.com

این نمونه است برای تست
سوغاتی اصلی در راه هست

خدا کنه
ولی من فکر کنم این نمونه اول و آخر بود

بهامین دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 13:57

:|
سوغاتی نمی اورد واستون سنگین تر نبود؟؟

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد