وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

امتحان سخت

استاد بیست تا سوال مشکل داده و بعد همش 120 دقیقه وقت داده برای امتحان. تازه اونم فقط میتونی از ماشین حساب مدل تی آی 84 به پایین استفاده کنی که خیلی چیزها رو نمیشه باهاش حساب کرد یا اصلاً سریع نمیشه حساب کرد یا جواب رو بصورت کسری نمیده. 

تو این ویدیو یه دونه از سوالها رو با ماشین حساب آنلاین که سریعتر هم هست تا جایی که تونستم سریع حلش کردم. ده دقیقه طول کشید! با یه حساب سرانگشتی تازه اگه راه حل همه سوالها رو هم بلد باشی 200 دقیقه نیاز داری تا این همه سوال رو بکوب و بدون خستگی حل کنی! 

خب استاد الان من چی بگم بهت؟ من اصلاً چه جوری از صد نمره، صد کامل رو بگیرم؟ نمیشه که





نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین شنبه 22 دی 1397 ساعت 20:50

نسبت به این سوالات حکم ادم بیسوادی دارم که هیچی متوجه نمیشه:|
نمرات کی اعلام میشه؟؟

امتحانات من،۱ یا ۲ سوال به شیوه پرونده بود که برای جواب دادنش ۴برگه پر میشد.
بعضی درسا قانون آزاد بود اما باوجود کتاب قانون جواب نمیشد پیدا کرد

کلا درس خواندن سخت است

مریم چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 07:38 http://maryamaneh2.blogsky.com

روش های استادها برای نمره کامل نیاوردن دانشجوها

واقعا

Haida سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 23:38

خیلی با طمئنینه حل کردی ولی

همش الکی از استادای بی دفاع ایراد میگیری

الان که مامانت اومد به سین و شینا گیر داد سرعتو میبری بالا

هههههه مامان من اصلاً هم گیر نمیده بیخودی جو راه نندازید

رضوان سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 12:37 http://rezvanea21.blogsky.com/

خب صد نگیرید . اشکال نداره

که نگرفتم
ولی حیف اونهمه زحمتی که کشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد