وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

شب

امشب بعد از اینکه کارهام رو تموم کردم به سرم زد بزنم بیرون از خونه. 

حدود دوازده شب بود و ماشین رو روشن کردم و همین طور بی هدف رفتم بیرون. 

رانندگی در شب توی خیابونها و بزرگراههای خلوت وقتی یه موزیک خوب هم داشته باشی خیلی لذت بخشه 

خیابونها روشن چراغونی خونه ها و مغازه ها.......

و خودتی و خودت .........

شما هم گاهی این کار رو بکنید خوبه ها 

بعداً شاید این پست رو آپدیت کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
پروفسور سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 06:32 http://otagham.blogsky.com

چه قدر دلم میخواد!

و حتما خواهد شد!

مریم یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 13:43 http://maryamaneh2.blogsky.com

عالیه. رانندگی در شب. تجربه اش دارم

شما فکر کنم دقیقا بدونی من چی میگم

بهامین چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 12:46

رانندگی شب را دوست دارم
اما چنین تایم و ساعتی تجربه رانندگی ندارم.

یه بار حتما برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد