وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

ایام امتحانات - روحیه دهی- پارتی کاری

ایام امتحانات هست و منم حسابی هم از نظر کاری و هم از نظر درسی و هم از نظر زندگی سرم شلوغه! 

آخ که این درس انتگرال منو چند سال پیر کرد از بس که سخته! 

یه نازنینی بود ............ که فکر میکردم در مورد این درس کمک میکنه! نگو سایه تیر زن شد! 


حالا اینا به کنار .... 

من چه جوری به خودم روحیه بدم؟


تو این قضیه دخترها باز خیلی راحتتند. مثلا یکی از خانم های محترم وبلاگ نویس در اوج بحران روحی و عاطفی اش در هنگام امتحان سختی که داشت یه دونه عکس نیم رخش رو با کیفیت پایین گذاشت تو وبلاگش. 

 همه ملت شروع کردن تو کامنتها به حمد و ثنا گفتن (البته خودم هم مثتثنی نبودم ها!).  و روز بعدش خانم با خوندن کامنتها به این نکته پی برد که بی جهت نیست که انسان اشرف مخلوقاته و خودش هم شاهکار خلقت هست و بنابراین روحیه اش رو بدست آورد و پرانرژی رفت سر امتحان. 

اگه من اینکار رو بکنم که همین دو سه نفری هم که اتفاقی گزارشون خورده به این وبلاگ هم سر نمیزنند و یا کامنت میزارن که حاجی بیخیال خیلی هم خوشگلی که عکست رو هم باید تحمل کنیم! 


من تا یک هفته پستی نمیتوانم بگذارم! 

هفته آینده دو تا امتحان فاینال دارم. 

بعد از امتحان با همه دوستان یک پارتی بزرگ که همه همکارها هستیم از طرف رئیس دعوتیم. عای رئیس دمت گرم. این پارتی از اون پارتی هاست ها! یعنی یه چی میگم یه چی میشنوی. کلی برنامه ریختم براش که البته بعد از امتحانها عملی اش میکنم . امسال هم من تنها میرم پارتی! اهل دل هاش میدونند دیگه !

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 09:36 http://maryamaneh2.blogsky.com

شما به پارتی از اون پارتی ها فکر کن
انتگرال خودبخود حل میشه

یعنی دنیایی انتگرال و مشتق حل کردیم ولی الان بعد از چهارده سال که فارغ التحصیل شدم یک دونه هم توی زندگی ام بکار نبردم
علوم باید کاربردی باشه خب

آی گفتی مریم خانم
خوش بحالت که فارغ التحصیل شدی، من سر پیری اومدم درس خوندن. همسن های من الان همه سالهاست که فارغ التحصیل شدند و یا یه جایی مشغول کار و زندگی شون هستند بدون این دغدغه‌هایی که من دارم

نل یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 12:42

موفق باشی

پارتی...
منم پلرتی میخام

ممنون شاهزاده
راستی آدرس وب شما را فراموش کردم میتونی برام پیام بدی؟

بهامین شنبه 17 آذر 1397 ساعت 11:55

امتحان انتگرال از اسمشم مشخصه سخته ،ولی مهم اینه شما میتونی نمره خوب و عالی بگیری.
دبستانی که بودیم بهمون یاد دادن که بگیم ،خواستن توانستن است:)
درسته الان چون فکر به کمک فردی داشتین والان فرض محاله و فردی برای کمک نیست ،ولی من مطمئنم خودتون بهتراز هرکسی میتونی این مباحث درس یادبگیری.


واقعا دریافت چنبن کامنت های روحیه افزا و عالیه


به مهمونی وپارتی به میزبانی رئیس فکر کنید و تمام تلاش واسه امتحان قبل از مهمونی.

موفق باشید:)

یعنی با این کامنت بهامین خانم الان تمام کائنات هستی تو این فکر هستند که چی تو این پست بوده که حاضر شده هم کامل بخوندش و هم کامل و با حوصله جواب بده!
ممنون کامنت شما که همیشه روحیه افزا است

Baran شنبه 17 آذر 1397 ساعت 09:57 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و :احسنتکم الله::حاج رضا:ی خیلی سر شلوغیانه بلامیسر وچه

ایشلا امتحاناتتون بخوبی و
نمرات باب دلی تون و
تندرستی و
جان ساقی امرا؛بگذره:حاج رضا: جان؛مى گول وچه

حاجی؟ خوب حواست هستا
یه ایندفعه ای باید عکس گردن به بالا-حالانیم رخ و تمام رخ بگذارید
:حاج رضا:؟لطفا همون کت شلوارِ رو بپوشینآخه میخام عکس دومی رو ببرم بچسبونم رو عکس اولیه و
قربون صدقه ی می گول وچه بشم و
بگم؛مأرجان تی دیل و تی عاقل جان و تی سین شین گفتن ره بمیرم

عه مامان زشته جلو بچه ها!
من خودم یه دونه عکس برات میفرستم
در ضمن من از اون روز تا حالا ده تا شاهد دست به نقد آماده کردم که تائید کردند این سین و شین گفتن من هیچ مشکلی نداره و هر چی هست ایراد از گیرنده است نه فرستنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد