وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

آمپول زن 2

اینبار که رفتم آمپول بزنم این خانم پرستاره علاوه بر اینکه پنبه آغشته به الکل طبی رو بهم داد ، آمپول رو هم داد به خودم که خودم بزنم! 

البته اولش با دقت چک کرد که همه چیزش درسته بعدش داد به خودم گفت بگیر خودت به خودت آمپول بزن!

من تو عمرم آمپول دستم نگرفتم بعدش میگه بابا تا حالا چند بار بهت آمپول زدم کار نداره که بگیر خودت بزن دیگه. هی میگه تو میتونی کارت عالیه و از این حرفها! 

آخرش هم بالاخره با دستان خودم به خودم آمپول زدم. 

همینطوری پیش بریم بعد از چند مدت من باید چاقو بگیرم قفسه سینه ام رو بشکافم و شروع کنم عمل جراحی. 

عاغا تو رو خدا این حقوق ماهیانه این پرستارهارو سر وقتش بدید اعصابشون خرد نشه دق دلیش رو سر ما خالی کنند

من چرا این رشته پزشکی رو انتخاب نکردم ؟؟؟



نظرات 6 + ارسال نظر
بهامین شنبه 19 آبان 1397 ساعت 03:34 http://notbookman.blogsky.com/

من همیشه پست هاتون کامل میخونم
چرا فکر کردین باحوصله نمیخونم؟؟!!!

شاید ،
گاهی کامنتهای کوتاه رو من اینطوری برداشت میکنم اونم از خواننده هایی که معمولاً خودشون زیاد مینویسند

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 16:12 http://gandom1370.blogsky.com/

چرا؟ اخه اونایی که انسولین دارن فقط به خوشون امپول میزنن

مطمئنی ؟

بهامین پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 11:22 http://notbookman.blogsky.com

شوخی میکنید نه؟؟!!!

جدی بهامین خانم
بالاخره یه بار احساس کردم یکی از پستها رو با حوصله خوندید

نل چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 19:24

شوووخی میکنی؟؟؟؟؟؟

جدی

Baran سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 16:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چرا خودتو دست کم میگیری؟داکتر رضاجان
شما واسه ى مأرجان ؛پروفسور رضاجان هستى

اختیار دارید
ما دست پرورده شماییم

Haida سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 15:37

خوبه دیگه!
حالا میتونی علی الحساب هزینه های پزشکی مربوط به آمپول زدن رو از برنامت حذف کنی

هنوز خود دارو و آمپول رو باید حساب کرد ، دفعه بعدی میرم میپرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد