وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

خستگی

خیلی این روزها خسته ام! 

اصلاً حال و حوصله درس خوندن رو ندارم 

از هفته دیگه یه درس دیگه هم شروع میشه و مصیبت ها بیشتر و بیشتر میشه. 

فکر کنم دیگه باید آماده بشم پول مالیات رو بدم! هر چی نامه نوشتم تا حالا جواب ندادند! 

لعنتی من این پول رو جمع کرده بودم برای یه کار خیلی مهم و حالا باید بدم به اینها! خیلی زور داره. 

خدایا کی این روزهای بی خوابی ام تموم میشه؟ این دو سال اندازه ده سال پیر شدم 


نظرات 4 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 20:00

لطفا مراقب خودت باش می گول پسر

خانم توت فرنگی یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 01:01 http://letafatebaroon.blogsky.com/

فک کنم اشتباهی براتون ادرس گذاشتم شایدم درست

منم خیلی سخته شدم از زندگیم از خودم کاش میشد چشم باز کنم ببینم یه جای دیگه هستم

سلام واقعا ادم بعضی وقت ها حوصله ی خودشم ندارع

بهامین سه‌شنبه 10 مهر 1397 ساعت 15:49 http://notbookman.blogsky.com

خیلی اوقات سخت میشه کتاب دست گرفت و شروع کرد به خوندن اما کمی که بگذره حس خوب خودش منتقل میشه.
موفق باشید.

مسلما بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد