وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

پایان یک کابوس

بالاخره این درس فلسفه هم تموم شد. درسته که خیلی چیزها از این درس یاد گرفتم اما بیشتر عقده ای بودن استادش رو دلم موند. 

با این تلاشی که من کرده بودم باید نمره ام حداقل 19 از بیست (اِی)  میشد اما ایشان هر چی بهانه بنی اسرائیلی بود رو پیش روم گذاشت تا نمره ام 16.5  از بیست (بی) شد. خب این استاد زد معدل کلی ما رو از 18 پایین آورد. خیلی اعصابم خورد شد چون درسهای دیگه که چند برابر سختتر بودند رو نصف این درس تلاش میکردم و نمره اِی میگرفتم و حالا من از درس به این الکی ای باید نمره بی بگیرم و تازه بخاطر امتحان فاینالش من امتحان ریاضی ام رو گند زدم. 

به هر حال هر چه بود گذشت و این چند شب چقدر شب های آرومی هست برام! امروز هیچ درسی ندارم! فردا درسهام شروع میشه. 

امشب هم مهربون تر شدم با بقیه! ولی از فردا دوباره بداخلاقی هام شروع میشه! 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 13:46

هیچ وقت این استاد ها که نمره را کمترازحد واقعی میدم و معدل را خراب میکنن ،درک نمیکنم.
تبریک بابت موفقیت آمیز بودن امتحان:)

واقعا همین طوره
معدلم حالا با این نمره افتضاحی که از ریاضی خواهم گرفت بدتر هم خواهد شد
ممنون بهامین

Haida سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 18:58

خسته نباشید بالاخر:)
ولی چقدر خوبه که ترمای درسیتون انقدر کوتاهن! (شایدم چون تابستون بوده)
هر چقدرم کابوس باشن حداقل چهارماه طول نمیکشه!

ممنون، ترم های درسی عادی ما همون چهار ماه و نیم هست. منتهی تابستانها فرق میکنه. در ضمن این درس رو فلکس ترم برداشته بودم که یک ماه و نیم طول کشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد