وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

حال من

خواستم بگم که امروز بهترم 

روز اول که سرگیجه اومد سراغم مثل پیرمردهای نود ساله شده بودم، نمیتونستم درست راه برم و مدام سرم گیج میرفت و هر لحظه ممکن بود که بیفتم. تقریبا بیشتر روز را یا روی تختم بودم یا روی کاناپه دراز کشیده بودم. 

خیلی لحظات سختی بود آدم حتی به فکر وصیت نوشتن میفته

روز دوم کمی بهتر شدم، راه رفتنم مثل اون آدمهای عقب افتاده ذهنی شده بود! باید یک مسیر رو صاف برم و اگه به اطراف نگاه میکردم باید بدنم رو میچرخوندم تا لازم نشه سر بچرخه و دوباره سرگیجه بگیرم! 

امروز که روز سوم است، بهتر شدم گردنم درد گرفت از بس که صاف نگاه کردم! خدایا این چه مرضی بود من گرفتارش شدم 

دیروز وقتی تنهای تنهای توی اتاق تاریک بودم خیلی دلم گرفت. گاهی آدم هیچ کاری نمیتونه بکنه حتی از جاش هم نمیتونه تکون بخوره بره بیرون داد بزنه. بعد از چند ساعت، فقط گوشی موبایل دستم بودو با عزیزانم چت میکردم! شده بودم مثل استیون هاوکینگ! 



نظرات 4 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 14:05

این مریضی سراغ همه میاد منم مث شما بودم رفتم دکتر تا امپول زدم ولی خوب شدم حتما برین دکتر

ولی مال من خیلی نادر هست میترسم کار دستم بده

Baran پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 10:03 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهی مأرجان تى پیش مرگ ببه
بس که مراقب خودت نیستی.گفتم؟مهم خودت و سلامتی وجود نازنیت هست.لطفا...خواهشا...اینقدر کار و استرس درس مشق و حساب کتاب دخل خرج به خوردت نده..بلامیسر

مأرجان تى تاسیان دیلِ بمیره جانِ زاب


مادر جانم خدا نکنه. صد سال زنده باشی.
چشم

Haida سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 13:58

اینکه سرتو نمیتونستی بچرخونی احتمالا بخاطر گوش میانیه.
که اگه تو تصادفت ضربه یا حرکت تندی به سرت وارد شده میتونه باعث این بشه. البته بتدریج برطرف میشه.

اینکه من گیر دادم به تصادف هم دلیلش اینه که هیستوری دیگه ای ندارم مجبورم تو ذهنم به همون بچسبونم:))))

گوش میانی رو خوب اومدی. فکر نکنم تصادف باشه چون اون یه هفته قبلش بود‌.
دکتری هستین شما ها.
ممنون

بهامین سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 11:36

خداراشکر که حالتون بهتره.
استراحت کنید که کاملا خوبِ خوب بشین.
تمام این‌حالت ها موقته،نگران نباشید.

این موقع ها میشه فهمید سلامتی چقدر نعمت بزرگیه.

کاش بتونم استراحت کنم.
ممنون به هر حال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد