وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

امروز- تماشای فیلم

بالاخره روز موعود رسید! امروز یک قدم مهمی برداشتم که حدود سه سال بود روش برنامه ریزی کردم. بیشتر از بیست تا ورق امضا کردم! خدا کنه اونقدر زنده بمونم تا بتونم آخرش رو ببینم! 

روز کاری هم از شلوغ ترین روزهای خودش بود. چند تا فستیوال بازیهای کامپیوتری داره شروع میشه و این روزها ما فرصت سر خاروندن هم نداریم. خیلی از دستیار جدیدم این روزها سر کار کفری میشم. همش میخواد به من ثابت کنه که از من بهتره و لیاقتش رو داره تا سرپرست بخش بشه. اما همه میدونند این اتفاق نمیفته تا وقتی من اونجام. اون پیرمرد حتی نصف دانش کاری من رو هم نداره. 

آخر شب بعد از کارها و برنامه دلداری دوستم، خواستم بشینم بعد از چند هفته یک فیلم نگاه کنم. 

فیلم اکسیدان رو فکر کنم قبلاً تا وسطهاش دیده بودم ولی اینبار تا آخرش تماشا کردم. من اصولاً تو فیلمهای ایرانی فقط فیلم طنز نگاه میکنم.

فیلم جالبی بود و بعضی از اتفاقهاش واقعی بود. 

من خیلی از ایرانی ها رو دیدم که بخاطر ویزا گرفتن مجبور شده بودن دین خودشون رو تغییر بدند و یا بگن که ما گی هستیم. 

اون جایی که اون خانم پولدار که سگ داشت و عاشق این آقا شده بود هم جالبه. تقریباً بیشتر فیلمهای ایرانی یکی از سوژه هاشون همین هست. فیلم در کل خیلی بهتر از بعضی از فیلم های به شدت آبکی بود اما انگار باید همه فیلمهای طنز ایرانی یه جوری خیلی ضایع و آبکی باید تموم بشه. 

در کل اگه وقت داشتید برید ببینید اگه دیدید هم خوش بحالتون! 

مرسی عَه! 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 11:58

من قبللا نگاه کردم
فیلم قصه مهاجرت را بازگو میکنه
بازی جواد عزتی وامیر جعفری چاشنی طنز هم داره
لونه زنبور حتما نگاه کنید از درجه طتز ازفیلم اکسیدان خیلی بالاتره

مرسی بهامین،
چرا که نه حتما میبینم

Baran چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 11:22 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چه خوب که اکسیدان رو تماشاکردین
منم همراه بچه ها دیدم،خیلی هم خوشم اومد.
خصوصا اون اعتراف و فرزندم
اینکه آبکی و ،..باهاتون موافقم،البته این فیلم حدود بیست دقیقه سانسور شده ،که اگه نمی شد اجازه ی اکران صادر نمی کردن،...
درمورد سوژه و بیشتر فیلم هم؛کاملا درست می فرمایید...
آقای عزتی و جعفری واقعا خوب بازی کردن
درکل مرسی برای به تصویرکشیدن بخش های مهم اکسیدان
او پیرمرداک پوزِ: به یارى حق زمین زئنی و
امانم آییم نیوسیم؛چه میکنه حاج رضایِ بلامیسر

مامان خوبم.

Baran چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 11:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خودا می گول کوته یِ هیزار سال سلامتی و عمرباعزت فاده
مه تی پیش مرگ بلامیسرمأرجان دوس نداره عزیز کوته کفری و حرص جوش بخوره،تره بوخودا تی هوای ویشتر بدار،جان قوربان بشم

خدا را شکر که مادر دلسوزی مثل شما دارم

Maryam.k چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 10:28

بسلامتی مبارکه

فیلم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد