وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

کودک درون !

آهای خانمی که میری تو کتابخونه و صفحه اول هر کتابی رو که خوندی کامنت میزاری و نظرت رو میدی. اسمت رو هم میزاری آخرش. 

یه وقت نمیگی منم میام زیر کامنتت شماره تلفنم رو میزارم؟ 

بعد اونوقت نصفه شبی اون آقاهه سیبیل کلفته برام پیام داده که "عجیجم امشب کتاب جدید چی خوندی؟!!" 

خب نکن باعث این همه منکرات میشی دیگه! همش هم به نام تو.


+ مدیونید فکر کنید من شماره ام رو گذاشتم تا این خانمه بیاد برای بار سوم کتاب رو بعد از چند سال بخونه! 

کلاَ برای فان بود


نظرات 5 + ارسال نظر
روشن یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 07:32 http://roshann.blogsky.com

سوت بزن و بیخیال رد شو

من زنگ بزنم ؟

Maryam.k شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 11:26

سریع شمارتو پاک کن

هههعهه خوب کتاب بیشتر خط خطی میشه

Baran جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 14:45 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدای من
شما هم براش بنویس؛عجیج مجیدی ام(مترادف مجید،یعنی مجیدی ام)فعلا شکم پیچ دارم
+ یعنی دقیقا چوپان این کارو میکرد،ومیکنه...

+خدای من

خودا کشه میان محفوظ بمانی می عزیز کوته

چشم مأر جانی، ولی مسئولیتش با شما ها

بهامین جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 11:43 http://notbookman.blogsky.com

من باور میکنم
شیطنت کودک درونی بینهایت زیباست

+چه کنابی بود اسم کتاب؟

اسم کتاب؟ یادم رفت چون نگرفتمش

Maryam.k جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 10:50

سلام
اوه اون بنده خدا ۲۰۱۰ گذاشته ولی کتاب کتابخونه رو توش متن نوشتن واقعا کار زدیه با شمام هستما آقا

من همین امروز میرم اون کتابخونه اون کتاب رو پیدا میکنم و شماره ام رو خط میزنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد