وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

نکته آموزشی در هنگام کار

هر موقع سر کار داشتی با موبایلت ور میرفتی و یا اصلاً کار نمیکردی و همون موقع رئیست سر بزنگاه مچت رو گرفت، قبل از اینکه ایشان شروع کند شما خیلی سریع و مصمم و جدی راجع به اینکه کی قراره به حقوق من اضافه بشه و جریان پاداشها را ازش سوال کنید! 

مسلماً جواب میده و آقای رئیس به جای گیر دادن به شما دنبال بهانه ای میگرده که از دست شما فرار کنه! 

دیدم که میگم ها! 

نظرات 4 + ارسال نظر
آبان داد سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 00:52

از این ایده خوشم اومد

من فکر کنم بهم تلقین شده نت و گوشی و اینا وقت هدر دادنه
وگرنه واقعا چیزای خوبی یادگرفتم
البته چیزایی مثل عادت کتاب خوندن و اینا رو از دست دادم که باعث میشه فکر کنم خسر الدنیا و الاخره شدم!

تا حدی آره! اما نمیشه بدون اینها گذران کرد

Maryam.k جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 23:15 http://dreamlandd.blogsky.com

الهی

Baran جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 21:42 http://haftaflakblue.blogsky.com/

احسنت برشما...
جسارتا؟
این نوع مدیریت هوشمندانه ؛توی سوال پیچ های مهمونی ها...
قابل کاربرد نیست؟آقای داکتر رضامندیان

+خدای من

نه مامان .... آخه این مهمونی هایی که میرم همه واسه خودشون دکتر و پروفسور هستند. اونجا خیلی سخته حمله دشمن رو دفع کنی

engineer جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 19:40


بسیار عالی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد