وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

اینترنت من سر کار

معمولاً هر وقت سر کار هستم چند بار وبلاگم رو چک میکردم و جواب پیام های خصوصی و نظرات را میدادم و گاهی هم به وبلاگ دوستان سر میزدم. 

باورتون میشه بلاگ اسکای سر کار من فیلتر شده؟؟

این چند روز متعجب بودم که چرا بلاگ اسکای سرکار باز نمیشه اما وقتی میام خونه مشکلی نداره! تا اینکه فهمیدم این متصدی آی تی شرکت ما وقتی داشته کامپیوتر من و کوکی های ذخیره شده در مرورگر رو چک میکرده متوجه شده که من به مقدار قابل توجهی به سایت منکراتی بلاگ اسکای ورود میکردم! فلذا برای ارشاد من این سایت رو "طوری فیلتر کرده که حتی با فیلترشکن هم باز نمیشه". 

از همین تریبون میخوام به ایشون اعلام کنم که ایشان کور خواندند و من بالاخره کار خودم رو میکنم!


نظرات 7 + ارسال نظر
Maryam.k جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 23:17 http://dreamlandd.blogsky.com

خو پ حقت بودهتا تو باشی چوابه منه بزرگترو ندی

engineer جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 19:50

وااای چه بد ؟
بابد هر روز هیستوری رو پاک کنید
کوکی ها رو کجا میشه دیلیت کرد ؟

بهترین راهش اینه که از حالت اینکاگنیتو استفاده کنید

Maryam.k پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 15:20 http://dreamlandd.blogsky.com

تو ن بابا اونو میگم مگه به کسی ربطیم داره تو چه سایتی میری؟حریم شخصیت بوده حق نداره این کارو بکنه

آهان....
خب از یک نظر ما هم نباید وقتی که سر کار هستیم سایتهای دیگه رو باز کنیم

Haida پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 01:10

توی خونه پدربزرگم برای قسمتای مختلف جمعا سه تا مودم هست. مدتی بود من با اینترنت یکی از مودما نمیتونستم بلاگ اسکای رو روی موبایلم باز کنم. و فکر میکردم ادمینش تونسته این سایت رو برام فیلتر کنه!
البته فکر نکنم همچین دسترسی ای داشته باشن نه?

ادمین چی؟ ادمین بلاگ اسکای؟ بلاگ اسکای به مفهوم شبکه های اجتماعی ادمین نداره اصلاً سیستم اش فرق میکنه.
ادمین مودم؟ این امکان هست که در کامپیوتر اصلی سرور با نصب برنامه های خاصی بعضی از آی پی ها رو مسدود کرد. برای اینکار باید آی پی کامپیوتری رو که میخواهی محدودش کنی رو داشته باشی و در ضمن یوزر اصلی سرور باشی.

Maryam.k چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 20:24 http://dreamlandd.blogsky.com

سلام
وا بی ادب :/

ها؟ چرا؟

بهامین چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 13:20 http://notbookman.blogsky.com

الهی ؛آخی
عیب نداره بعد تایم کاریتون بیاین وب:)
البته من دیروز تمام طول روز نتونستم با نت گوشی وصل بشم و وب واسم باز نمیشد،یعنی میشه مشکل یه قطع موقت سرور بلاگ اسکای بوده باشه ؟؟یا واقعا فیلتر شده واستون؟؟؟

نه چند روزه همین داستانه

روشن چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 12:08 http://roshann.blogsky.comی

یه چیزی بریز تو چایی اش که دیگ بلاگ اسکای کسی رو فیلتر نکنه

ههههههههه. ما اینجا آبدارچی نداریم. هر کسی خودش برای خودش چایی یا قهوه میریزه! اینطوری نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد