وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

مورچه

شما خونه تون مورچه داره؟ 

مال ما که انگاری داره! 

چند روز پیش تو آشپزخونه چند تا مورچه دیدم! میدونستم که این میتونه نشانه بدی باشه و اگر زودتر اقدام نکنم حتماً تعداد این مورچه ها بیشتر و بیشتر میشه و بالاخره اونها میشن صاحبخونه! 

این بود که اون روز بدو بدو رفتم یه حشره کش از این اسپری ای ها خریدم و تمام این حشره کش رو بیرون از خونه دیوارهای مجاور آشپزخانه و کنار پنجره ها پاشیدم. چون احتمال میدادم این مورچه ها حتما از بیرون به داخل اومدند. فرداش که اومدم تو حیاط دیدم بعضی جاها از بس مورچه کشته شده بوده رنگ زمین سیاه شده. خلاصه با هزار بدبختی حیاط رو جارو کردم و بعدش با آب شستم. 

تا چند روز خوب بود و اثری از مورچه تو آشپزخونه نبود بعد کم کم چند تا مورچه مرده میدیدم که فکر میکردم از بقایای همون نسل کشی من بوده باشه. اما دیروز دوباره چند تا مورچه رو تو آشپزخونه دیدم که با افتخار این ور و اون میرفتند! 

اینبار رفتم یه دونه از این سم های قوی که روش علامت خطر مرگ زدند و یه دونه چسب سیلیکون  خریدم. اول با اون چسب سیلیکون تمام جدارها و سوراخهای ممکن از بیرون به آشپزخونه رو بستم. بعدش رفتم بیرون همه جا رو سمپاشی کردم. این سم لامصب خیلی بدبو هم هست و تا نیم ساعت گیج بودم. 

تا فعلاً که یک روز از سم پاشی گذشته خبری از مورچه نیست. اما بقایای جسدشون همه جا بیرون پنجره دیده میشه علاوه بر مورچه ها حشرات دیگه هم کشته شدند.

 فکر کنم دست به یک فاجعه زیست محیطی زدم! 

کارگردان لطفاً این آهنگ پت و مت رو پخش کن!

نظرات 7 + ارسال نظر
Maryam.k سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 23:03 http://dreamlandd.blogsky.com

چرا انقد خشونت آخهمیگن پوست خیار خوبه باعث میشه نیان گنا دارن خو :(

روشن سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 11:57 http://roshann.blogsky.com

ماهم خونمون مورچه داره و در کمال صلح کنار هم زندگی میکنیم من براشون چیز میز میزارم و به جاش اونا هم کاری به کار خوردنی های خونه ندارن اتفاقا از تنهایی در میام ...
خلاصه که مورچه ها حیوانات خونگی خوبین:))

از بس که تو مهربونی

Baran دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 18:20 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اختیار دارید؛اتفاقا رفتار تون کاملا طبیعیِ و نرمال.


چقدر گلی تو

بهامین دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 14:40

یه تایمی هم خونه ما مورچه ها حمله کردن(البته خیلی نبودن )
با اسپری حشره کُش منهدم شدن.
فعلا هم خبری نیست ازشون

اینها الان دارند نیرو جمع میکنند تا یوهویی حمله کنند، گوش به زنگ باشید

نل دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 10:50

مورچه است دیگه.‌.سخت نگیر:-))

ضمن اینکه جایی سم میزنن بعدش با اب نمیشورن ک.میزارن تا چندروز اثرش بمونه و به صورت کامل اون حشرات از بین بره
خصوصا مورچه ها که با فورومون راه پیدا میکنن.


خونت بی موچه باشه الهی

قربون دعا کردنت !

Baran دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 09:21 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله.در صلح و آرامش در کنارشان هستیم.من چه کاری ؟میتونم باهاشون داشته باشم؟جز اینکه،باهاشون حرف بزنم.اونا هم بامن خوبن،کاری به کار من ندارن.ولی مورد داشتیم،بخاطر من ،دیگران رو گااز گرفتن.واینکه؛وقتى مهمون مون گفت؛پیف پاف بزنید ،مورچه های خونه تون بمیرن.کسری از ثانیه،گازش گرفتن

جریان مور و سوره ای که به نام شان هست رو دوست دارم..
اون هد هد دهن لق رو...؛قصرآبگینه و زبلی سلیمان نبیِ و بعد تشر زدن به ملکه صبایِ ساده لو...
خیلی جالب

ببخشید،من زیاد حرف زدم

شاید این از خودخواهی من باشه! من نمیتونم هیچ موجود دیگه ای (انسانها استثناء هستند) رو در کنار خودم تحمل کنم. دی شود گت د هل اوت آف مای هوم

Baran دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 08:06 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله.خونه ی ما مورچه داره.لونه شونم پشت مبل فر فروژه اس.من براشون چیز میزی که دوست دارم و خودم میخورم،مقداری براشون میزارم،اونا هم میان و میبرن توی لونه شون؛یک سپاهی هستن واسه خودشون
"بلاخره اونا میشن صاحبخونه"<--خیلی باحال بود...

یعنی شما باهم اعلان صلح کردید؟ اونها به شما کاری ندارند و شما هم به اونها کاری ندارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد